Black Friday & Cyber Monday

Ja de folder dus idd. Maar echt vanalles, panty’s, keuken dingen, elektrische deken echt veel! En sowieso love Hema.

Hebben jullie die sokken gezien die je van punten kan halen. Ik heb ze en vind ze echt fantastisch!! Heb ze wel pas 1x gewassen dus weet niet of ze lang goed blijven.

1 like

Ik ga verhuizen van een klein appartement naar een huis. Ik hoop dat ik wat goede aanbiedingen voor meubels kan scoren.

MAC Cosmetics heeft t/m zaterdag een actie waarbij een selectie producten 11 euro zijn, oa lipliners en mascara

9 likes

Weten/denken jullie dat er een grote korting komt op Kobo e-readers? Ik wil er graag eentje kopen, maar zonde om nu te kopen als er wellicht een mooie aanbieding komt

3 likes

Vaak doen de electronicazaken (mediam. enz) ook wel mee, zal vast iets schelen.

1 like

Je kan op tweakers kijken wat de prijzen vorig jaar rond black friday deden.

2 likes

Verwacht geen grote kortingen, is bij Kobo eigenlijk nooit naar mijn ervaring. Keer €10 of €20 op de duurdere modellen is het meestal.

3 likes

Oh super bedankt voor de tip! M’n concealer die normaal 33 euro is ook 11 euro.

4 likes

Ik zie ook blushes :heart_eyes: maar niet de kleuren die ik nog zoek helaas. Wil eigenlijk wel eens een lipglass proberen maar heb wel genoeg lipglossen liggen eigenlijk…

1 like

Omg thank you!! Mijn mascara was net op, mega goeie deal!! :smiley:

2 likes

Twee nieuwe hoofdkussens met de 1+1 gratis actie van Cloudpillo

1 like

@Feather @Takkie thanks! Black Friday begint in Nederland meestal al een week eerder, dus wacht nog wel even :blush:

2 likes

@kienke @Clarity @Bal @Zonnestraaltje ja echt zo’n fijne deal. Ik heb een lippotlood gekocht en mascara’s om als kerstcadeau te doen aan vriendinnen.

Ik kwam alweer een andere deal tegen (haha wat erg): Clinique heeft 50% korting op hun bestsellers als je er twee koopt. Ik heb de cleansing balm gekocht, die vind ik voor de volle prijs te duur en de bekende gele vla.

9 likes

Hier een wasmachine die meedeed met de Black Friday actie van MediaMarkt in hun outlet gekocht (want had een paar krasjes), afgeprijsd van €699 naar €529, naar €449:

2 SwissSense traagschuim kussens voor €37,40:

En alvast Histor Monodek besteld met 10% extra korting.

16 likes

En de nieuwe Airfryer XL voor €86,35 gescoord:

20 likes

Oeh waar? Heb je een link?

2 likes

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/philips-airfryer-xl-hd925788-met-kijkvenster-voor-eur12560-at-philips-store-291011?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=o_2023_11_10

3 likes

Ah shit, volgens mij werkt de code niet meer.
Ik had 'em voor de goedkope prijs in mijn mandje, maar was even aan het overleggen met mijn vriend. Ik ververs en nu krijg ik een error bij het invoeren van de code…zo jammer.
Maar echt een lekkere deal voor jou!

4 likes

hij doet het bij mij hoor

3 likes

Mij is het zojuist inderdaad ook gelukt na heel vaak proberen! De aanhouder wint zullen we maar zeggen

5 likes