Wat een goede deal van Clinique, ik vond de Balm ook altijd veels te duur daarom kocht ik hem niet meer maar 50% korting wow!! En heb ook een Mac bestelling gedaan met allemaal dingen die op mijn lijstje stonden (met name de lippotloden). Als jullie nog meer goede deals hebben deel het vooral, ik probeer mij aan mijn lijstje te houden met dingen die ik sowieso al wilde
Hoe bedoel je?
Ik zie nu dat het hierboven ook overgaat. Ik zal mijn bericht dan weghalen.
Ik kwam toevallig de aanbieding tegen en toen dacht ik ik zal het hier posten.
Was niet mijn bedoeling om enkel gewoon te droppen.
Dilemma: ik wilde met Black Friday een nieuwe telefoon kopen en had er al 1 op het oog. Prijsalarm aangezet bij Tweakers en nu heeft Coolblue die telefoon dus al voor een goede aanbieding… dus nu twijfel ik of ik 'm nu toch al zal kopen of moet wachten of er met BF nog meer goede aanbiedingen zijn. Vind Coolblue wel een fijne partij met goede service dus neig er aan de ene kan wel naar om 'm nu al te kopen.
Ik zou m nu kopen, doos dicht laten en als het elders goedkoper is m retourneren
Ik heb het idee dat bol en coolblue al deels begonnen zijn met deals. Ik heb ook wat dure apparatuur op het oog maar die zijn nu al in de BF pre sale ook dus geloof niet dat dat nog verder gaat dalen
Ik denk dat winkels de drukte ook willen verspreiden
Ik wil graag Adidas Samba OG aanschaffen maar die krengen zijn constant uitgezonderd van korting bij acties.
Wij gaan een verbouwing/verhuizing tegemoet en alles nieuw… van woonkamer meubels tot aan badkamer. Weet iemand of die grotere webwinkels normaal ook meedoen met flinke kortingen op black friday? Fonq, wehkamp, basiclabel, sanidirect etc
Ik neem me ieder jaar voor om een paar nodige koopjes te doen tijdens BF maar uiteindelijk komt het er niet van. Ik geraak gewoon zo overweldigd door de verschillende dagen, prijzen, websites, …
Ging eigenlijk een nieuwe MacBook kopen maar geen idee of het nog nut heeft 10 dagen te wachten tot op BF zelf. Wil wel een m2 dus wellicht is die nog niet in promo dan.
Verder heb ik al langer op mijn lijstje staan:
- broodrooster
- Bialetti
- handmixer
- ipl apparaat oid
- misschien een andere regenjas
Voor je regenjas zou je al bij About You kunnen kijken. Hebben nu tot 80% extra korting
Als ik een heel duidelijk lijstje heb van dingen die geen haast hebben, hou ik al een aantal weken / maanden de prijzen in de gaten. Zo stond op mijn lijst een Google Pixel telefoon. Afhankelijk van de prijs / aanbieding zou ik dan een model kiezen. Waarschijnlijk de 7.
Belsimpel had eergisteren al een BF-aanbieding die echt heel aantrekkelijk was en dan heb ik zelfs een pro-model in plaats van het standaard model. Voor de grootste drukte gelukkig ook al, dus hij wordt vandaag al bezorgd. En er zijn meer webshops die nu al goede aanbiedingen hebben.
Ik denk dat het zo met een broodrooster en Macbook ook kan; als je ongeveer weet wat je wil qua functies, en de prijs al een tijdje in de gaten houdt, kan je toeslaan bij een goede aanbieding.
Verder is mijn lijstje niet zo spannend:
- borstelkopjes voor mijn elektrische tandenborstel
- nieuwe oortjes voor mijn laptop
- Gabby’s Poppenhuis-lego voor mijn dochter
Ga je dan gewoon alle bekende webshops af of heb je goeie sites/apps om dat een beetje in het oog te houden ?
Zelf in de gaten houden, en inderdaad ook een prijsalert instellen zoals @pastelzwart zegt.
Van de Pixels had ik de prijs in mijn hoofd, dus kan ik makkelijk bepalen of de aanbieding goed is.
Van borstelkopjes weet ik de prijs ongeveer per stuk bij Amazon, Bol en verschillende drogisten.
En met Lego kan je bij Brickwatch een prijsalert instellen als de set die je volgt, afgeprijsd is. Op die manier heb ik al meermaals voordelig Lego kunnen kopen.
Hier mijn lijst:
- nieuwe laptop (moet nog research doen, wat vreselijk)
- nieuwe telefoon voor mijn man
- koffiecups voor de Dolce Gusto
- sloffen voor mn dochter
- goede zwarte laarzen voor mn dikke kuiten
- sportschool abonnement
- lamp voor boven onze ronde eettafel (ben dat rookglas helemaal zat)
- lamp voor in een slaapkamer
Headspace heeft dit jaar weer 50% korting!
Ik heb net weer een jaar abonnement afgesloten
Oh fijn! Ik had vorig jaar een abonnement afgesloten ook met Black Friday en had voor het weekend in m’n agenda gezet dat ik het even opnieuw moest bekijken maar fijn dat ze dit jaar weer die korting hebben
Haha ik had hetzelfde. Wat voor mij werkte was om naar de Coolblue website te gaan en daar zoveel mogelijk filters in te stellen.
Maar ik had een duidelijke voorkeur voor een merk / schermgrootte etc. Dat helpt wel met de selectie te beperken.
Maar natuurlijk is die laptop niet in de aanbieding…
Precies dit!!
Ik heb ondertussen heel wat op mijn lijstje staan bij Amazon. Oa een muurbeugel voor de tv, een beugel voor beeldscherm en laptop voor op het bureau, bestekhouder, keuken la inrichting.
Hoe goed is amazon.nl met de aanbiedingen?
Haha same. Ik keek vorig jaar rond BF al maar toen kwam ik er niet uit dus maar niks gekocht. En nu same situation maar moet inmiddels wel écht een nieuwe🤣