Black Friday & Cyber Monday

Zo, dat was weer even stressen met de Gymshark sale, maar heb een leuke bestelling kunnen doen.
Zo irritant, elke keer staat er aangegeven dat het op voorraad is en zodra je het in je mandje gooit is het uitverkocht. Maar het is gelukt!

2 likes

Haha bij mij ook op de mobiele website, maar op m’n laptop net kon ik wel nog m’n gewenste artikelen selecteren.

3 likes

Iemand een idee wat voor baby-/kinderwinkels goede deals hebben voor speelgoed?

1 like

Same, echt irritant…staat er dat het op voorraad is maar in je mandje niet blijkbaar

1 like

Heb ook op de laptop besteld, werkt zoveel fijner!

4 likes

Ja, heel irritant, zorg er dan voor dat het meteen wordt bijgewerkt.

2 likes

John Beerens heeft goede BF deals, van o.a. Olaplex en Chi. Tot wel 60 procent. Helaas doet mn favoriete merk niet mee

4 likes

Weet iemand nog of er muziek winkels korting gaan hebben op instrumenten? Vanaf vandaag zouden er deals online komen maar het is heel selectief.
EDIT: er is een piano die ik al heel lang op het oog heb. Ik denk misschien gewoon maar bestellen, maar hebben jullie ervaring met korting vragen na aankoop als dat evt wel nog komt op black Friday zelf?

1 like

Weet iemand of booking of airbnb mee doet aan blackfriday? Ik zit dan in japan dus zou mooi meegenomen zijn. Accomodaties zijn daar al zo duur😂

2 likes

Niet per sé BF gerelateerd volgens mij maar Sam Friday heeft vandaag tm zondag een online sample sale met veel lingerie en loungewear voor 2.50 of 5 euro

4 likes

Janken dat dressoir is uit de collectie en komt ook niet meer terug :sob:

2 likes

Geen black friday maar ik zag wel een actie bij Jumbo met inwisselen voor punten bij booking!

3 likes

Ik kreeg wel een mail van Booking met onderstaande:

Zie op de app ook wel veel kortingen met erbij Black Friday

4 likes

Nike heeft t/m 23-11 25% korting op niet afgeprijsde artikelen. Waarschijnlijk hebben ze op 24-11 25-30% korting op sale artikelen.

1 like

Kobo was in de aanbieding vanochtend bij Coolblue, maar is nu alweer uitverkocht :upside_down_face:

5 likes

welke kobo was het? En wat was de korting?

7 likes

Chill ik heb 3 bh’s gekocht, thanks for sharing.

2 likes

Libra, hij was 179 dus €20 eraf ongeveer.

4 likes

Dit moet wel jouw lievelingsmaand zijn ofniet? :joy:

Eigenlijk koop ik normaal nooit iets op black friday behalve de cadeautjes voor mijn man die begin december jarig is :joy:
Maar 2023 was gewoon even lekker spenden voor mij dus wie weet.

1 like