Black Friday & Cyber Monday

Heb even navulmesjes gekocht voor het scheren en een Harry Potter (illustrated edition) boek gekocht. Beiden met 50% korting :slight_smile:

Weet iemand toevallig de code voor Manfield? Weet dat die van Sacha vanavond al is begonnen maar ben niet geabonneerd op de nieuwsbrief van Manfield…

Waar heb je de navulmesjes gekocht?

Via bol :blush:

1 like

Ik bedenk bij elke aankoop of ik dit normaal sowieso al een keer zou kopen voor de volle prijs. Als dat niet het geval is heb je het dus ook niet nodig. Kan het wel een hele goede korting zijn, maar je bespaart er niks op want je zou het normaal ook niet kopen…

10 likes

Ik vind dit juist echt zooo bevredigend, ik denk dat ik een beetje hetzelfde gevoel krijg van aankopen doen in deze ~ black week ~ als sommige mensen van asmr-filmpjes of mee-eters uitknijpen, haha. Ik weet wel al weken wat ik wil (en sommige dingen al maaanden, looking @ you, Adidasjes) en moest de afgelopen dagen alleen even uitpluizen welke precieze items ik in welke precieze winkels kan kopen voor de beste prijs. Heerlijke treasure hunt. :full_moon_with_face:

5 likes

Ik stiekem ook hoor. Dingen waar je al weken of zelfs maanden op zit te azen en dan nu de beste deals vinden.

2 likes

Ik kan iedereen ook de satisfyer pro 2 bij bol aanbevelen :wink:

4 likes

Omg thanks haha ik weet nog dat ik tijdens de eerste “hype” op egf hier al over twijfelde, goeie deal dit

1 like

Mooi! Waar heb je deze gekocht?

Waar zijn ze in de aanbieding? Ik wil ze ook zo graag!

1 like

Kut. Nikes gekocht. Ik heb al zoveel nikes. Ik heb geen geld. Maar ze waren maar 55 euro :weary:

2 likes

Beste tip voor fijne high waist skinny broeken (ik ben 178)?

Ik dacht dat ze in de aanbieding waren omdat ze overal rond de 145 euro zijn en bij apple 179 ofzo, maar volgens mij is dat altijd?

Heeft Wehkamp al BF deals?

Ik dacht dat ze normaal ongeveer 150 zijn, ben ook opzoek naar een goede deal.

The body shop heeft ook een deal. 40% op veel producten.

1 like

Wat een influencer ben jij. Ook gekocht. Door jou hahaha.

1 like

Pro tip, razer is echt heel chill met kortingen geven. Ik heb mijn blackwidow v2 chroma tkl met 25% korting gekocht nadat ik toch twijfelde en m’n order gecancelled had :joy: :sweat_smile:

Ah ja doorgaans kun je ze sowieso voor €149 krijgen. Ik hoopte op nog wel wat euro’s minder :joy:.

1 like

Oh de bodyshop is wel een goede actie! Zo jammer dat ik op m’n Sinterklaaslijstje veel heb gevraagd en nu moet afwachten of ik het krijg.

Ik heb een goede deal voor een laptop. Al een tijdje aan het kijken en ik had er één gevonden, maar door BF een laptop met betere videokaart voor hetzelfde geld (die is normaal €150,- duurder). En met Cashbackxl krijg ik nog €45,- euro terug, uiteindelijk nog goedkoper uit dan m’n budget was :smiley:. Nu wachten of er vrijdag nog een betere deal komt en anders bestellen.

Ik word zo zenuwachtig van die acties en ben nu bang dat ik toch teveel betaal, terwijl het een prima korting is.