Ja echt kut. Zag het gisteravond en wilde vandaag bestellen, is ie uitverkocht
Hoe zijn deze?
Deze wat?
Lingerie en loungewear heb je er ervaring mee?
Loungewear weet ik niet maar ik vind de hipsters heel fijn. Zou er niet de volle prijs voor betalen maar ze blijven wel echt mooi in de was en zijn heel zacht.
Dankjewel!
Ik heb best een flinke lijst met dingen die ik wil kopen omdat mn relatie uit is en veel huisdingen van hem waren dus wil sowieso even kijken of er ergens korting is op mooie serviessets, bestek, ovenschalen en eigenlijk het meeste wat nodig is in de keuken behalve pannen. Dus mocht iemand een goede tip hebben voor leuke websites waar dit misschien is!
Verder heb ik echt een nieuwe laptop nodig (wel al een aantal opties uitgezocht in de hoop dat die goedkoper worden.
En dan nog heel wat dingen als er goede deals zijn maar niet noodzakelijk dat ik ze nunu koop en waarschijnlijk sowieso niet alles
- hoofdkussens
- airfryer
- wat proteïne dingen voor sporten
- Jeans en mogelijk wat andere kleding aangezien veel een beetje te groot is geworden
- sportschoenen
- iphone
- Ugg tasman
- Wat dingen van The Body Shop
- zwarte laarzen
- Andere dingen voor in huis zoals een bank, een kastje
Ik hoop dat de Hema mee doet met handdoeken. We moeten al onze handdoeken vernieuwen want ze vallen allemaal tegelijk uit elkaar. Maar de handdoeken die we willen kosten bijna €10 per stuk. Vind dat bizar duur.
Tip: Cloudpillo heeft dit jaar weer de 1+1 gratis actie, heb ze ook gekocht en bevalt goed!
Handdoeken zijn vaak elke paar maanden anders wel in de aanbieding, mochten ze niet meedoen dan kan je eventueel dat ook nog afwachten. Vanaf vandaag eventueel ook 15% korting vanaf 20 euro als je de pas hebt.
Als je een leuke UGG aanbieding tegen komt wil je hem dan hier delen? Ik heb ze natuurlijk niet perse nodig maar vind ze erg leuk!
Levi’s heeft wel goede kortingen, al ligt het een beetje aan het model dat je zoekt.
Wij hebben een nieuwe tv nodig. Mocht iemand een goede deal tegenkomen!
Als iemand al een h&m code oid heeft, let me know
Ja goede tip! Heb daar toevallig net wat mom jeans daar besteld. Bij de andere broeken van hun heb ik echt zo een gap achter helaas (had laatst al in de winkel gepast maar daar hadden ze kleur die ik wilde niet). Maar wil graag ook een mooie donkere flared broek
@Rozecoupeschaar Zal ik doen!
@Foucher Thanks! Had die inderdaad voorbij zien komen, maar heb eigenlijk een voorkeur voor vierkante kussens omdat die passen bij mn kussenslopen. Heb nu al zo een langwerpig Emma kussen maar tijdens het slapen gaat het kussen altijd eruit
Wij hebben net een tv gekocht met een Black Friday actie. Het is een beetje afhankelijk van wat je wil denk ik? Maar ik ben na lange research uiteindelijk op een tv van TCL uitgekomen! Schijnen bijzonder goeie prijs kwaliteit te zijn vergeleken met Samsung of LG
Die weet ik niet, maar zag wel een adv van Sanisale over Black Friday
Bedankt voor de tip! Ga er naar kijken.
Zoek niet echt iets bijzonder, smart tv 50/55 inch.
Misschien dan tcl 50c646 of 50c805 (daar twijfelden wij tussen! Allebei nu in de aanbieding!)