Black Friday & Cyber Monday

Weet iemand of brabantia (met name de vuilbakken) vorige jaren BF korting hadden?

Verder ga ik uitkijken naar een droogkast (wasmachine vorige week gekocht aan een lagere prijs dan’ie nu staat :star_struck:) en nog wat huishoudelijke spullen gezien mn vriend en ik net zijn gaan samenwonen. Voornamelijk wat decoratie zoals een klok, posters, plantjes ga ik m’n ogen voor openhouden :blush:

4 likes

Nope, ik kan het me niet herinneren.

1 like

Haha wow de onzin van BF dit…

Ik had iets op het ook bij zalando en zag daar de prijs ook enorm stijgen in aanloop naar BF (had het toen moeten kopen maar was te lui🥲)

1 like

Dit is per wet sinds kontverboden (ik werk in de e-commerce)

8 likes

Expert heeft nu korting hierop

5 likes

Adviesprijzen alleen nog niet, dus je kunt als bedrijf nog steeds heel goed doen alsof je een mega korting geeft terwijl dat niet zo is

2 likes

Ik hoooop dat er een Nintendo switch met korting komt maar denk dat die kans zeer klein is.

1 like

Bij Bol is er nu €40 korting

4 likes

Helaas niet op de soorten die ik zou willen :frowning:

1 like

Klopt, maar ik had op het journaal ook gezien hoeveel winkels (met name online) dit nog overtreden. Dus tot nu toe heeft het nog niet helemaal het gewenste effect

3 likes

Ik kan nergens vinden wat The Little Green bag voorgaande jaren deed op Birkenstocks, iemand ervaring? Ze zijn nu -20% dus twijfel of ik nog moet wachten

1 like

Is dit iets?

https://mijn.ing.nl/punten/productdetail/1012351

2 likes

Je kan de pootjes los kopen en onder had vloer model zetten. Heb ik ook gedaan.

3 likes

google

Google Nest Hub (2e generatie) in de kleur Charcoal
Niet een super bijzondere aanschaf, wel extra gewacht en levert 20 euro korting op.

4 likes

Ben van België en niet bij ING helaas, maar erg bedankt voor de tip!

2 likes

Heeft iemand toevallig al van een goede aanbieding op lippenstift van MAC gehoord? Ik zie dat ze bij douglas nu met 25-29% korting zijn, en dat is opzich al heel fijn maar ik was benieuwd of er nog iets beters komt :blush:

3 likes

Op singlesday hadden ze een aanbieding waarbij lipsticks 11 euro waren op de eigen site, dus wellicht doen ze daar weer een aanbieding op black Friday zelf

3 likes

Oh super!! Was dat bij MAC zelf of bij douglas?

MAC zelf! Wel een select aantal kleuren volgens mij

4 likes

Weet iemand misschien welke webshopwinkel Byredo verkoopt en aan Black Friday mee doet? Ik ben helaas verliefd geworden op de geur vanilla antique en hij is zo ontzettend duur.

5 likes