Parfuma sowieso (15 procent geloof ik) en niche beauty en cult beauty vaak ook (25 procent) maar die hebben sommige jaren ook weer uitzonderingen op bepaalde merken. Het loont trouwens om lid te worden van de niche nieuwsbrief want ik had random een 25 procent kortingscode gekregen die op het hele assortiment geldig was
Ik geloof ook dat de Kruidvat een actie met MAC had. Weet alleen niet meer hoeveel precies.
Wat een goede tips, dank je!
Volgende week! 17,95. Zag het vandaag in de folder staan.
Etos dacht ik in elk geval ook
Oh bij welke site was dat?
Lookfantastic heeft vandaag goeie kortingen met verschillende kortingscodes!
Ik heb producten van Sigma, UD en Natasha Denona besteld.
Heeft Zara afgelopen jaren black friday kortingen gehad?
Jep
Oké dan wacht ik toch nog effe, ondanks dat ik uit m’n broeken knal
Niet op alles. Vaak geselecteerde items. Maar ik heb vorig jaar echt geweldige items gescoord voor weinig.
Wellicht een tip voor mensen die net als ik (en mijn kind) een gevoelige / lastige huid hebben; De Online Drogist geeft flinke korting op La Roche Posay. Normaal gesproken redelijk prijzig dus de huidige korting vind ik heel fijn.
Thanks! Zojuist zonnebrand besteld
Bedankt voor de tip! Mijn dagcrème is bijna op
Heb je een tip voor creme voor een kind? Heb thuis een pomp Lipikar staan maar dat vindt hij ook pijn doen op zijn gezicht.
Ai dat is naar! De Lipikar helpt bij ons juist heel goed en is één van de weinige crèmes die geen gevoelige reactie oplevert (zowel bij mij als mijn dochter).
Heb je cetaphil al eens geprobeerd?
Elektrische tandenborstels heb ik zoveel gezien. Ik zou eerst bedenken welke je wilt en dan op zoek naar een goeie aanbieding. Vooral Kruidvat, action, Etos, plein.nl hebben allemaal veel aanbiedingen rondom mondverzorging
Kiehl’s heeft nu op hun website 25% op alles en 30% korting vanaf €119.
Je kunt de producten hier op zoeken:
daar staat een grafiekje met de prijzen bij. volgens mij vanaf uitbrengen van het product t/m nu zodat je kunt zien wat de prijs heeft gedaan afgelopen tijd en of het een goede aanbieding is ja of nee. Ze hebben heel veel categorieën, niet alleen telefoons en computers.