Black Friday & Cyber Monday

Elektrische tandenborstel van Oral B (prima degelijk ding) is er buiten Black Friday om voor 15 euro. Ik denk niet dat je deze goedkoper gaat vinden. Misschien op dit moment alleen duurder.

Edit: deze was 15 euro ergens, nu wordt het hier voor 20 aangeboden, maar hij is normaal goedkoper te vinden, Oral-B Vitality 100 White | NU *** 19.95

1 like

Mijn dochter vindt veel cremes prikken en zeer doen, maar ze klaagt nooit over bepanthen. Is heel vet, maar dat heeft ze ook nodig (ze heeft veel eczeem).

2 likes

Doet Dr martens mee aan black friday?

4 likes

Voor het gezicht gebruikten we thuis de cold cream van Mustela en probeer eens Dexeryl in een pompversie.

2 likes

@Wonderland ik zou zelf als het mogelijk is wel investeren in een iets luxer model met poetsdruksensor. Je hoeft echt niet duizend functies te hebben, maar dit wordt wel echt aangeraden.

10 likes

Volgens mij 2 jaar geleden wel maar het kan ook zijn dat ik mijn Docs toen bij een andere schoenwinkel heb gekocht.

3 likes

Ik wilde niks kopen maar heb m’n Apple Watch verloren :sob: dus hopen dat dat daar ergens een goede aanbieding voor komt.

2 likes

Voor de mensen die uggs zoeken: ik heb net een paar gekocht via de vroege toegang die je krijgt als je member bent. Zijn niet de hippe modellen dus weet niet of die tazman in de aanbieding is bijvoorbeeld. Bij mij scheelde het 50 euro

Aanmelden met e-mail op de site

2 likes

Ik twijfelde nodig over een Gymshark-bestelling, maar de kortingscode vanochtend in de mail duwde me over het randje. Extra 20% met BFEXCLUSIVE20

Kan ik mijn versleten sportshirts en bh’s toch een keer weggooien.

7 likes

Lucardi heeft 40% op gouden sieraden en sieraden met diamanten

1 like

Ik zag dit ja maar hun beoordeling op trustpilot is letterlijk 2,8 met allemaal klachten over de kwaliteit :smiling_face_with_tear:

1 like

Aahhh wat irritant. Net gisteren besteld en kan nu niet meer annuleren :frowning_face: Had me toch 23 euro gescheeld.

2 likes

Dat is wel laag ja :tired_face: een vriendin van mij heeft 14K sieraden van Lucardi waar ze tevreden over is maar ik heb nooit wat daar gekocht. In de winkel zag het er opzich wel oke uit

1 like

Ahh bij mij doet de code het niet. Gymshark heeft wel altijd lekkere blackfriday sales

4 likes

code heb ik ook in mijn mail gehad (maar was andersom, misschien typefoutje van @KipTokTok )

Gebruik code BFEXCLUSIVE20 bij het afrekenen.

3 likes

Heee ja top die werkt wel! Thanks!! Scheelt toch weer 17 euro :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Oh woops, nooit dingen uit mijn hoofd doen :sweat_smile:

3 likes

Haha ja hierdoor heb ik toch ook maar een bestelling geplaatst. Hopelijk wordt het geleverd inclusief hernieuwde motivatie.

Heb ook echt zin om mijn oude meuk sportkleding weg te doen

1 like

aghrrr. vorige week donderdag met 15% acht handdoeken besteld bij Hema en ze zijn nu verder afgeprijsd; 30%. Ik had ze al ingepakt voor onder de kerstboom als cadeau voor een familielid. Dit willen ze achteraf niet corrigeren dus nu kan ik met 8 zware handdoeken terug naar de winkel.

4 likes

Kun je er niet 8 kopen met de nieuwe korting en na een rondje in de stad (zodat je iemand anders aan de kassa hebt) ze weer inleveren met de oude bon?

@KipTokTok dankjewel voor de tip! Scheelde hier weer €30 extra op een bestelling. Ik hoop dat ze ook een dosis motivatie om te sporten meeleveren.

13 likes