Black Friday & Cyber Monday

Nee nog niet, ga ik proberen. Dankjewel voor de tip!

6 likes

Ik woon helaas in een gehucht dus ik ben bang dat ik dezelfde medewerkster bij de kassa krijg.

3 likes

Maarja, ene dag later kunnen ze je niet weigeren toch :stuck_out_tongue_winking_eye:?

1 like

Verandert toch niets aan je retourrecht?

5 likes

Nee maar als je dat met een oude bon doet met dus een oudere datum

1 like

Ja gewoon nieuwe handdoeken kopen en na een kwartiertje ofzo met het oude bonnetje weer naar binnen lopen.

2 likes

Ze heeft ze vorige week donderdag gekocht dus kan prima

2 likes

Ik betwijfel het of ze in het filiaal 8 handdoeken in die kleur hebben (het is echt een klein filiaal) maar ik ha het proberen. Scheelt een hoop gezeul iig

3 likes

En anders deze in de winkel terugbrengen en online nieuwe bestellen? Kan je ze ook nog eens thuis laten bezorgen.

2 likes

Ik zou dit echt absurd vinden voor 15% korting op Hema handdoeken. Snap volledig dat je baalt, maar dit is ook het risico rond de feestdagen. Het is toch een cadeau voor iemand? Dus dat budget had je toch al gealloceerd lijkt me.

27 likes

Even los van de discussie of het de moeite waard is: je kunt toch gewoon aan de kassa retourneren en meteen opnieuw kopen? Dat zij niet achteraf willen verrekenen ontneemt jou niet het recht om te retourneren en opnieuw te kopen?

14 likes

Ik heb ze inderdaad nu opnieuw nesteld en dan maar weer retourneren. Het is niet anders. Met deze korting heb ik 2 handdoeken “extra” kunnen bestellen van het budget

5 likes

Said nobody ever

6 likes

Ik vond het gewoon behoorlijk dramatische posts met ‘het is niet anders’, zullen vast meer mensen zijn die het doen. Maarja, pak ze niet te strak in, misschien hebben ze volgende week 40%!

28 likes

Ik ben me aan het oriĂ«nteren op een airfryer. Toen ze net op de markt waren heb ik een gehad en dat beviel me niet. Inmiddels zie ik overal wat je er wel niet mee kan doen en begin ik te twijfelen. Nu met BF is er misschien een leuke aanbieding, maar waar moet ik op letten? Welk merk is goed? We zijn met z’n tweetjes, soms drie personen.

Mijn enige tip is wel, ook al ben je maar met z’n 2 neem gewoon een grote airfryer. Met pa.tat zit hij toch best snel voller. En wat zou je er bijv zoal in willen maken?

Ik heb namelijk geen aparte airfryer maar een multicooker die ook een airfryer is, en die werkt top. Alleen mss overbodig als je echt alleen dat onderdeel wilt gebruiken.

9 likes

Volgens mij heb je tegenwoordig met geur filter. Dat zou ik sowieso doen. Dat ding van ons (Philips) stinkt zo erg plus witte rook dat hij nu in de garage staat.

3 likes

Ik zou idd een XL of XXL nemen. En wij hebben de philips van ons nu 5 jaar en zijn echt heel tevreden.

4 likes

Dat zou fijn zijn!!

6 likes

Zoveel mogelijk wat nu in de oven gaat in de airfryer doen, dat is het eigenlijk. Maar of dat alleen een goede reden is?
Is neg echt zo ideaal of lijkt het maar zo?

1 like