Black Friday & Cyber Monday

Ja, kan nog wel wachten - komt pas in maart - maar veel favorieten zijn ook al weer uitverkocht en moet toch een keer beginnen haha!

1 like

Das waar. Je hebt indd wel risico op uitverkocht raken.

3 likes

Nooo, thanks voor het delen dan ga ik nu alsnog afrekenen bij H&M voordat alles uitverkocht raakt.

2 likes

Heb je voor meer dan €20 in je mandje?

4 likes

Ah wat irritant!

3 likes

Ik heb me weer laten verleiden tot een bestelling bij cult beauty. Gelukkig had ik ook nog punten gespaard 🄹

5 likes

Weet iemand een goede aanbieding voor de Samsung galaxy S23?

5 likes

Heeft iemand een tip waar ik bobbi Brown met korting kan kopen? Bij douglas, bobbi Brown (edit) en cultbeauty hebben ze de kleur die ik zoek niet meer…
Update: ik heb inmiddels een ander type concealer in de juiste kleur gevonden, geen verdere tips meer nodig!

5 likes

De site van Bobbi Brown zelf?

3 likes

Wat zoek je?

5 likes

Concealer in de kleur beige
(Op bobbi browns eigen webshop ook uitverkocht)

2 likes

Welke concealer? De instant full cover is vervangen door de skin full cover, is hydraterender maar qua dekking hetzelfde. De creamy concealer is vervangen door de skin concealer stick. De kleuren zijn wel hetzelfde gebleven dus je kunt gewoon een beige pakken.

5 likes

Kijk op Tweakers waar nu de laagste prijs is

2 likes

Nou eindstand: niks van m’n eigen wensen of m’n Sint cadeau’s / gekregen verlanglijstjes doet mee aan Black Friday :face_exhaling: sund.

Ook niet via externen?

2 likes

Nope, alles gecheckt haha!

2 likes

Bij de ICI Paris XL al gekeken? (30% op alles)

3 likes

Heeft iemand misschien een tip voor een winkel waar alle pannen in de actie zijn?
Zoek een BK granite hapjeslzn, maar geen korting tot nu toe.

En vanmiddag even kijken voor snuggs of Yoni menstruatie ondergoed.
Iemamd ervaring met Yoni?

Ik ben helaas ook weinig van mijn wensenlijstje tegengekomen. Had gehoopt om oa lenzen en kattenvoer in te slaan maar de kortingen vallen de afgelopen weken wat die producten betreft tegen. Alle producten die ik de afgelopen 2 maanden heb gekocht, zijn nu ongeveer exact dezelfde prijs…

Heb wel bij Uniqlo voor €160 een slaapzak jas gekocht ipv €200. Verder wat shampoo’s ingeslagen en ga nog op zoek naar een prullenbak, misschien goede winterschoenen en een fijn lipproduct.

3 likes

Van. 214 naar 99 euro. Stond niet op mijn directe verlanglijstje maar wilde ik al wel graag hebben.

Ik was voor mijn huis op zoek naar een mooie buffetkast/vitrinekast maar vind de aanbiedingen daarin nogal tegenvallen.

6 likes