Ja, kan nog wel wachten - komt pas in maart - maar veel favorieten zijn ook al weer uitverkocht en moet toch een keer beginnen haha!
Das waar. Je hebt indd wel risico op uitverkocht raken.
Nooo, thanks voor het delen dan ga ik nu alsnog afrekenen bij H&M voordat alles uitverkocht raakt.
Heb je voor meer dan ā¬20 in je mandje?
Ah wat irritant!
Ik heb me weer laten verleiden tot een bestelling bij cult beauty. Gelukkig had ik ook nog punten gespaard š„¹
Weet iemand een goede aanbieding voor de Samsung galaxy S23?
Heeft iemand een tip waar ik bobbi Brown met korting kan kopen? Bij douglas, bobbi Brown (edit) en cultbeauty hebben ze de kleur die ik zoek niet meerā¦
Update: ik heb inmiddels een ander type concealer in de juiste kleur gevonden, geen verdere tips meer nodig!
De site van Bobbi Brown zelf?
Wat zoek je?
Concealer in de kleur beige
(Op bobbi browns eigen webshop ook uitverkocht)
Welke concealer? De instant full cover is vervangen door de skin full cover, is hydraterender maar qua dekking hetzelfde. De creamy concealer is vervangen door de skin concealer stick. De kleuren zijn wel hetzelfde gebleven dus je kunt gewoon een beige pakken.
Kijk op Tweakers waar nu de laagste prijs is
Nou eindstand: niks van mān eigen wensen of mān Sint cadeauās / gekregen verlanglijstjes doet mee aan Black Friday sund.
Ook niet via externen?
Nope, alles gecheckt haha!
Bij de ICI Paris XL al gekeken? (30% op alles)
Heeft iemand misschien een tip voor een winkel waar alle pannen in de actie zijn?
Zoek een BK granite hapjeslzn, maar geen korting tot nu toe.
En vanmiddag even kijken voor snuggs of Yoni menstruatie ondergoed.
Iemamd ervaring met Yoni?
Ik ben helaas ook weinig van mijn wensenlijstje tegengekomen. Had gehoopt om oa lenzen en kattenvoer in te slaan maar de kortingen vallen de afgelopen weken wat die producten betreft tegen. Alle producten die ik de afgelopen 2 maanden heb gekocht, zijn nu ongeveer exact dezelfde prijsā¦
Heb wel bij Uniqlo voor ā¬160 een slaapzak jas gekocht ipv ā¬200. Verder wat shampooās ingeslagen en ga nog op zoek naar een prullenbak, misschien goede winterschoenen en een fijn lipproduct.