Kijk op Tweakers waar nu de laagste prijs is
Nou eindstand: niks van m’n eigen wensen of m’n Sint cadeau’s / gekregen verlanglijstjes doet mee aan Black Friday sund.
Ook niet via externen?
Nope, alles gecheckt haha!
Bij de ICI Paris XL al gekeken? (30% op alles)
Heeft iemand misschien een tip voor een winkel waar alle pannen in de actie zijn?
Zoek een BK granite hapjeslzn, maar geen korting tot nu toe.
En vanmiddag even kijken voor snuggs of Yoni menstruatie ondergoed.
Iemamd ervaring met Yoni?
Ik ben helaas ook weinig van mijn wensenlijstje tegengekomen. Had gehoopt om oa lenzen en kattenvoer in te slaan maar de kortingen vallen de afgelopen weken wat die producten betreft tegen. Alle producten die ik de afgelopen 2 maanden heb gekocht, zijn nu ongeveer exact dezelfde prijs…
Heb wel bij Uniqlo voor €160 een slaapzak jas gekocht ipv €200. Verder wat shampoo’s ingeslagen en ga nog op zoek naar een prullenbak, misschien goede winterschoenen en een fijn lipproduct.
Van. 214 naar 99 euro. Stond niet op mijn directe verlanglijstje maar wilde ik al wel graag hebben.
Ik was voor mijn huis op zoek naar een mooie buffetkast/vitrinekast maar vind de aanbiedingen daarin nogal tegenvallen.
Grr nergens de dr martens die ik wil, of mijn maat er al uitverkocht
Pat mc Grath heeft weer lipsticks voor 12 euro!
en liquid eyeshadow maar zover ik kan zien niet alle kleuren
Heeft iemand ergens Adidas Samba OG’s in de sale gevonden? Of een sneakerwebsite met kortingscode?
Ze zijn overal uitgesloten van korting, als ze al ergens verkrijgbaar zijn. Domme winkel om die schoenen in de sale te gooien als ze al tijden uitverkocht zijn
Ja ik was ook al aan het zoeken, maar helaas!
Ja ellende ellende.
Echt irritant als je mailtjes krijgt van websites met aangekondigde kortingen en dat ze dan nergens te vinden zijn op de website?!? Looking at you Net-a-porter.
Ik heb net ook nog een iPhone 14 besteld met 200 euro korting bij Belsimpel.
Nu is het wel gedaan met de pret! Haha.
Ik heb bij Modibodi besteld, 173,60 i.p.v. 310 euro.
Heb je al eerder daar besteld? Weet je hoe het valt?
Jaaa, fijne kortingen hè?! Ik heb er ook een bestelling gedaan zodat ik nu voor een volledige menstruatie voorzien ben. Tussendoor wassen is het probleem niet maar nu het kouder is kwam ik niet meer rond met de droogtijd.
@Foucher ik vind dat het op maat valt. Ik heb diverse modellen en daar mijn (destijds) eigen maat van genomen. Ik ben in de tussentijd best wat afgevallen en merk dat het nu wat ruim zit maar het blijft wel mooi aansluiten.
Nou heel teleurstellend maar ik mag mijn sim only pas over 19 dagen verlengen van mijn provider en ze willen niet coulant zijn. Ben er ruim twee uur mee bezig geweest, voel me wel een beetje zuur omdat 200/300 euro korting er dan niet meer in zit.