Grr nergens de dr martens die ik wil, of mijn maat er al uitverkocht
Pat mc Grath heeft weer lipsticks voor 12 euro!
en liquid eyeshadow maar zover ik kan zien niet alle kleuren
Heeft iemand ergens Adidas Samba OGâs in de sale gevonden? Of een sneakerwebsite met kortingscode?
Ze zijn overal uitgesloten van korting, als ze al ergens verkrijgbaar zijn. Domme winkel om die schoenen in de sale te gooien als ze al tijden uitverkocht zijn
Ja ik was ook al aan het zoeken, maar helaas!
Ja ellende ellende.
Echt irritant als je mailtjes krijgt van websites met aangekondigde kortingen en dat ze dan nergens te vinden zijn op de website?!? Looking at you Net-a-porter.
Ik heb net ook nog een iPhone 14 besteld met 200 euro korting bij Belsimpel.
Nu is het wel gedaan met de pret! Haha.
Ik heb bij Modibodi besteld, 173,60 i.p.v. 310 euro.
Heb je al eerder daar besteld? Weet je hoe het valt?
Jaaa, fijne kortingen hè?! Ik heb er ook een bestelling gedaan zodat ik nu voor een volledige menstruatie voorzien ben. Tussendoor wassen is het probleem niet maar nu het kouder is kwam ik niet meer rond met de droogtijd.
@Foucher ik vind dat het op maat valt. Ik heb diverse modellen en daar mijn (destijds) eigen maat van genomen. Ik ben in de tussentijd best wat afgevallen en merk dat het nu wat ruim zit maar het blijft wel mooi aansluiten.
Nou heel teleurstellend maar ik mag mijn sim only pas over 19 dagen verlengen van mijn provider en ze willen niet coulant zijn. Ben er ruim twee uur mee bezig geweest, voel me wel een beetje zuur omdat 200/300 euro korting er dan niet meer in zit.
Kan je niet voor die 3 weken een tijdelijke simkaart nemen met prepaid?
Zelf geen ervaring mee maar via via wel iemand gehoord die er enthousiast over is. (En bij wie âgewoonâ op de ademhaling letten niet werkt.) Normaal gezien kan je trouwens 30 dagen testen en terugsturen als het niks voor jou is.
Nee ik wil mijn bestaande sim only verlengen bij dezelfde provider maar dat kan pas vanaf 16 december. Heb nog geprobeerd water bij de wijn te doen door te zeggen dat ik het ook wel bij hun zelf wilde doen (48 euro duurder) maar ze waren onvermurwbaar.
Maar goed ze mogen hun eigen regels bepalen dus ik heb gewoon pech maar kut vind ik het wel. Vooral omdat hun eigen actie tot 3 december loopt dus net voordat ik mag verlengen.
Ik heb al eerder bij ModiBodi besteld en ik kon aan de hand van de modellen wel echt goed de maat inschatten.
Sowieso erg tevreden over dus wat extra sets ingeslagen. Maar al een weekje geleden en ik had wel wat korting maar niet heel spectaculair.
Bij mij vallen ze true to size
Ja, ik vond mijn normale maat wel passend.
@Hetty Ja, inderdaad, ik heb de vorige keer ook met Black Friday gekocht, maar ik had er nog niet genoeg om gemakkelijk te zijn.
Ze hebben op hun eigen website nu 30% korting als je meer dan 150 euro uitgeeft. Ik heb er een setje skinvare gekocht en mn wenkbrauwpotlood refills gekocht.
Zou Zalando met Cyber Monday nog meer korting geven of net minder?