Je moet toch minimaal 75eu betalen voor het merk hé! (haat razer maar LOVE mijn toetsenbord. Echt m’n favoriete onderdeel van m’n setup)
Oké, mijn aankopen:
Bij bol, ben toch ook maar gezwicht. Ben, moet ik zeggen, nog niet bijzonder enthousiast. Misschien moet ik er nog wat aan wennen, maar prefereer voorlopig mijn lelo smart wand.
Levi’s 721 high rise skinny. Leef daar al tijden in en hij begint wat vaal te worden en te slijten, dus ach, met 30% korting
Ben benieuwd, foto in show je laatste aankopen?
Ik heb inmiddels 6 paar in mn mandje
Heeft iemand tips waar ik goedkoop Nike Air Max 95 kan scoren? Zalando heeft er wel een paar in de sale maar niet de kleurstellingen die ik mooi vind
Bij Nike Zelf! 30% extra korting op sale
Asos + zie m’n voorgaande posts.
Ik dacht dus echt wauw wat een mooie gezichtsborstel😂, oh well.
Dank je wel voor de tip, ik ga er naar kijken!
Vanochtend stiekem op mijn werk 1 paar nike’s gescoord via hun eigen website. Lang leve sale en extra korting, betaalde nu maar 53 euro en had 56 euro korting
Mango heeft vanaf nu 30 pr korting op alles, met de code BLACK18. Had een tasje gezien maar vond 50 euro te duur, nu besteld voor 35 euro
Oke heb toch maar de Satisfyer pro 2 besteld. Stond totaal niet op mijn lijstje, maar ik lees te veel positieve dingen. Ben benieuwd!
Deze week loopt het echt uit de hand en het is nog niet eens vrijdag!!
Gisterenavond Nikes gekocht (kinderafdeling, nu 48,-) en voor mijn dochter dezelfde (in haar maat 36,-) en er is al een zalando bestelling met schoenen naar me onderweg.
Ik heb dus ook 2 paar schoenen besteld maar ik had het wel echt nodig ook
En bij bol nog een goed scheermes van Gillette, ben klaar met die wegwerpmesjes
Nu ben ik wel ff blut
Ik had bijna een paar zwarte Nikes gekocht, maar net op tijd weggeklikt omdat ik al genoeg zwarte sneakers heb. Ik wacht nog steeds op een goede deal voor Dr Martens.
Nu bij douglas 25% korting op alles dus ook de merken die normaal niet meedoen zoals mac becca en jo malone.
Ik wil misschien een camera gaan kopen morgen (Sony of Canon). Weet er iemand of er ergens goede aanbiedingen zijn?
Bij kruidvat vanaf vandaag 2+2 gratis op alle make-up
–
Zelf gisteren nog 2 paar zwarte nikes besteld (bij nike zelf door die 30% extra), maar ik mag echt maar 1 paar houden haha
En bij zalando ook nog schoenen, black firday (week) is echt niet goed
Heb net heel veel rituals besteld bij douglas En gisteren spul via Nike
Ah thanks, gelijk een rituals showerfoam besteld voor m’n sinterklaas lootje
Vorig jaar ging ik helemaal los. Afgelopen jaar heb ik een hele andere mindset gekregen over kleding en duurzaamheid. Dus ik ben best kritisch op mijn aankopen en ik merk dat ik nu nog kritischer ben omdat ik er mee wordt doodgegooid.
Ben er wel blij mee want anders had ik al 500 euro uitgegeven aan shit die ik toch niet nodig heb. Ik wacht op mijn salaris morgen en ga twee broeken kopen bij topshop. Thats it.