Dankje! Het geurtje waar ik op aasde zelfs 50%! Vandaag
Weet iemand of de sting ook aan black Friday doet? Op de website zie ik niks staan.
Hmm ik wil graag de microdelivery peel. Hij is nu van 81 naar 50, zou die morgen nog verder naar beneden gaan? Beter doen ze gewoon 1 dag echte black friday
Ik hoorde heel het weekend, online weet ik niet.
Heb Hunkemƶller een berichtje gestuurd, de korting wordt niet hoger dan dit!
Doet bij iemand toevallig de korting op Hollister het al? Members krijgen eerder korting, maar ik zie niksā¦
De rituals advent kalender kan via menzis met je samengezond punten voor 19,95!
Die vibo waar iedereen zo gek van wordt he, is dat de normale Satisfyer pro 2 next generation?
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik wilde dr martens met 20% korting op asos, had ze in mn mandje maar net buiten het uur weer gekeken en nu is mijn maat uitverkocht.
edit: omg nu weer wel, wat een achtbaan
110 euro
Ik zoek nog altijd een lbd, dus wellicht is dit mijn kans? Het liefst een met lange of driekwart mouwen, volle stof (dus niet van die mesh-jurkjes zoals van de Only) en als het even kan geen recht-toe-recht-aan-rok. Ik zou hem zowel met uitgaan als met werk aan willen kunnen. Heeft iemand zoiets voorbij zien komen?
Weet iemand of Monki black friday deals heeft?
Ja, en als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je eerder toegang geloof ik
dankje!
Ik heb net ook maar de knoop doorgehakt en met 20% korting Dr Martens besteld bij Asos! Wordt mān eerste paar, ben heel benieuwd. Maar heb echt winterschoenen nodig en deze lijken me perfect onder jurkjes etc
Edit: oh ja en ging bij Loavies kijken voor black friday korting en uiteindelijk bestel ik dingen uit de party collectie die niet eens in de sale zijn, lekker bezig
Ik heb ook dr Martens besteld bij Asos! Bij Douglas ook Estee Lauder foundation en Anastasia wenkbrauw potlood. Ik hoooop dat morgen vliegtickets van grote airlines in de aanbieding komen.
Ik word hier zo hebberig van maar mag eigenlijk niks lopen behalve een televisie van max 300 euro (want die heb ik al een aantal maanden niet en mijn laptopscherm begint te vervelen).
Maar mijn droomtafel bij Casa is nu ook 20% korting en de stoelen die ik wil bij kwantum 3+1 gratis alleen ik heb al een kleine eetkamerset dus minder prioriteit meh
Mijn (nieuwe) winterjas is gisteren kapot gegaan dus ik ga maar op zoek naar een nieuwe, hebben jullie tips voor leuke jassen of goeie acties?
Op de Douglas site heb ik elke keer als ik klik op ābetalenā dat ik opnieuw moet inloggen. Heb het nu al 20x geprobeerd en lukt nog niet
Edit: yay nu wel!
Bedankt voor de tip! Wilde al een nieuwe vibo kopen maar had helemaal niet aan BF gedacht!
Edit: Verkeerde quote
Moest die er boven zijnā¦
ahhh waar?
Mijn aankopen:
Paradise extatic 50% bol
Gilette breeze 8 mesjes 50% (16 euro maar!) bol
Ariana grande moonlight 50ml 50% douglas
Olaplex 25% notino (+ hair food en osis+ bouncy curls die niet in de korting waren)
Ik hoop nog op goede broeken