Zo slim ook om met ponden te betalen.
Ik heb ze ook besteld!
Ik zoek nog dr martens chelsea variant maar ik zie ze nog nergens iemand gezien met korting?
Zo, net flink ingeslagen bij Deciem. Het is altijd maar hopen dat iets voor mijn huid werkt, maar voor prijzen durfde ik het wel aan. Nu nog proteinepoeder en dan ben ik er wel klaar mee haha. Het was een dure week
Ja dat helpt wel een beetje haha. Thanks!
Ik wou ook bij deciem bestellen maar heb geen paypal account en ik snap niet hoe de optie met kaart betalen daar werkt? #noob
Met kaart vul je je creditcard info in.
Mijn bestelling
Ik wilde eigenlijk de buffet kopen maar voor deze prijs dacht ik fuck it, fancy brand it isā¦
Voor alle dames met big boobs, brastop.com is gestart met black friday. 70 procent korting op veel dingen
Kan iemand mij vertellen hoe de topshop Jamie valt en of die nog veel uitloopt? Zit vaak tussen 2 maten in maar vind t wel fijn als een broek goed strak zit! En nu met korting is het wel een super fijne prijs voor een broek als ik al die verhalen hier altijd lees.
Ik had die survival in mān mandje maar heb hem toch niet besteld. Heb jij hem eerder gebruikt? Ik snap niet zo goed wat hij doet.
Ik zou dan de kleinere maat nemen. Ik heb de stonewashed (oder etwas) en daar zit best rek in. De zwarte volgens mij ook. Hij blijft wel echt mooi.
Aaah ok! Thanks!
Waar heb je hem met korting?
Bij mij loopt ie eigenlijk niet echt uit, maar ik draag hem ook niet dagelijks en was hem dus ook bijna nooit.
Op de topshop site gewoon! De gewone zwarte die ik wil is van 55 naar 44, de rest weet ik niet maar volgens mij bijna alle modellen hebben wel korting.
@Banananana @Evi-lena thanks, zie alleen nu dat alle lengtemaat 32 uitverkocht zijn⦠welke lengtemaat hebben jullie en hoe lang zijn jullie?
Ja helaas alleen grote maten, of althans, geen 37 verkrijgbaar
Ik heb 32 en ben 1.75 maar heb altijd blote enkeltjes
Als ik met paypal in ponden wil betalen op Asos krijg ik telkens een foutmelding. Iemand die dit herkent?
Edit: Ik heb met creditcard van mijn moeder kunnen betalen
Het is een serum dat beschermt tegen invloeden van buitenaf zoals vervuiling, smog, stress, straling en de zon. Hij komt in een aantal varianten met spf maar de zero heeft dat niet, hij werkt wel goed icm andere spf.
Je gebruikt em s nachts en hij werkt daarnaast als een normaal serum en houd je huid lekker soepel en mooi.
Dat is iig wat ze beloven
Ik mag van mezelf alleen nog maar een blender (ondergetekende heeft de blender thuis gesloopt) kopen, maar moet nog even wachten want bol geeft nep korting? Bij de mediamarkt is dezelfde blender normale prijs 69, bij bol āmet hoge kortingā 63 Mochten de Gymshark goden vrijgevig zijn morgen dan wil ik daar nog een uitzondering voor maken voor een legging.
Kreeg vanochtend ook gewoon een SMS(heet dat nog zo?) van Mango dat ze korting hadden, hallo, stuur gewoon een mailtje.
Staat bij de sonos op bol ook āhoge kortingā. Eronder: je bespaart 13%. Joeee