Ik heb zo veel geleerd van deze week dit jaar. Nooit meer ga ik de zondag voor black friday week bestellen ;-;
Waar?
Iemand enig idee hoe de Nike Air Max 95 SE valt? Moet je je eigen maat nemen of groter of kleiner?
Yes
Kan je het niet terugsturen?
Dank je wel! Ik ga hem niet bestellen, heb het niet echt nodig haha. Bij Deciem/the ordinary is het fijn dat er meestal maar 1 actief ingredient in zit, maar aan de andere kant wil ik niet meer dan 3 producten smeren.
Nee, helaas, al geprobeerd Vanwege deze periode nemen ze niets terug tot nadat de kortingen over zijn en dan heb ik er al niets meer aan haha. Maar ik heb gelukkig wel iedereen geinstrueerd alles nu te kopen voor kerst en sinterklaas, dus indirect heb ik er toch van genoten. Meer cadeaus voor mij dit jaar
Weet je toevallig of de rest van zara ook korting heeft?
Ik stel mijn vraag maar hier: heeft iemand een tip voor een model ereader (waarbij natuurlijk bij voorkeur korting op zit vansawg/morgen)?
Haha ik ook! Ik hoop mee
Ik vind de chaos in dit topic zo grappig
Kan echt nergens een jas vinden die lijkt op wat ik bedoel. Als iemand toevallig ergens een lange, donkergroene faux fur jas heeft gezien dan hoor ik het graag. Degene die ik zie zijn het allemaal net niet.
Al bij Costes gekeken?
Lol oke. Ik wil al heel lang zo’n Jamie flared jeans. Dus ik dacht: dit is wel een goed moment om te bestellen. Ik heb 2 soorten besteld: de indigo en stone wash in maat 28x34.
Heb ik net de bestelling geplaatst, krijg ik ineens een deja vu. Wat blijkt: ik heb ze al eens besteld in die maat en die waren toen te klein! Zo dom, dat ik dat totaal vergeten was. Nou ja nu heb ik maar een extra bestelling geplaatst voor maat 30x34.
Ik hoop eigenlijk die eerste bestelling te annuleren, maar ik zag nog nergens dat dat kan.
Edit: ik lees net in hun FAQ dat je niet kunt annuleren… jammer!
Geeft boozyshop ook korting morgen? Ik kan het nergens vinden.
Ook daar hebben ze hem helaas niet!
Ik heb geen ervaring met 95, maar mijn algemene ervaring met Nike is dat het klein valt. Ik heb in all stars 39 en in nike 40
Afgelopen 2 jaar kreeg je een mystery bag bij een bestelling boven €30
ik kijk hier telkens of er iets bij zit van goedkope vliegtickets, skyscanner updatet dit artikel telkens https://www.skyscanner.nl/nieuws/black-friday-aanbiedingen