Black Friday & Cyber Monday

Weet niet of je m inmiddels al hebt, maar manfield is blackfriday18 voor 20% korting

Die vind ik dan weer te blauw!

Dit is de kleur en het model dat ik wil! Alleen dan dus in het lang haha.

Sissy Boy, hij is alleen niet lang, wel heel mooi en warm!

1 like

Yes ik had 'm al, maar toch bedankt! :wink:

@Ludo die is echt zo lekker!!! Ik vind het alleen jammer dat je hem gedurende de dag wel weer moet bijspuiten want hij verliest wel snel z’n kracht. Noem je dat eigenlijk kracht? Ohnee ik bedoel intensiteit haha.

Dank je! Ga ook ff kijken

Ik heb lengtemaat 30 en ik ben 1,63m volgens mij

In het boekentopic is het er vaak over gegaan, over Kobo en Kindle met name. Met de zoekfunctie vind je wel wat info waarschijnlijk!

@Pepernoot Deze misschien? Ik zag dat Vila er nog een heeft die iets donkerder is maar die kan ik even niet vinden.
Groene jas

2 likes

Huh heb jij dan niet hele lange benen? Ik ben 1,71 en heb lengtemaat 27. Of zijn mijn benen zo klein wow

1 like

Maar lengtemaat 27 bestaat toch helemaal niet?

6 likes

Ik heb lengtemaat 36 (1.85) bij mijn topshop broeken, en ze zijn nog te kort. :joy:

Oh, er stond bij topshop dat je de binnenkant van je been moest meten. Dacht dat dat dan automatisch je lengtemaat was haha.

Huh nu ben ik ook in de war. Ik heb in ieder geval de kleinste lengtemaat

28 kan wel, dat is petite dacht ik

Ik zie het op de site inderdaad. Ik zal thuis eens in de broek kijken

Ja ik ben 162 en heb broeken in 30 en 28 die prima zitten, neig iets meer naar 28. Lengtemaat 32 werkt als het een broek op enkellengte is, dan is dat voor mij een broek op normale lengte :tongue:

2 likes

Zoiets?
Is niet veel langer dan die op je foto maar wel mooier vind ik haha

1 like

Als H&M member kan je alvast 20% korting krijgen!

Zou lullig zijn als er morgen meer korting geboden wordt, voor die members :joy: