@Banananana en @Evi-lena bedankt voor jullie info! ik vrees dat ik toch wel echt 32 nodig heb, ik ben 1.68 en vind het wel fijn als een broek wat langer is… shit. ik wacht nog wel even tot morgen dan misschien dat ie ergens anders nog in de korting komt
dus mocht iemand ergens topshop jamie voorbij zien komen met korting, let me know
Pfff hallo nu.nl, ik gebruik jullie als nieuwssite. Niet als verzameling van alle mogelijke black Friday aanbiedingen.
@Boommm ze zei dat er wel veel korting zou zijn morgen maar ze wist het niet specifiek voor elke ‘winkel’ en zij werkt zelf bij een specifieke boeken afdeling dus ze kon niks zeggen over elektronica of baby dingen helaas
Heeft iemand al iets gehoord van gymshark? Las op internet dat sommige mensen hun bestelling al binnen hebben
Maar ze hebben alle prijzen wel even verhoogd. Had veel dingen in mn favorieten staan, die nu allemaal weer tegen de volle prijs aangeboden worden. En de 20% korting is dan minder wat het eerst was
Ik heb toevallig vanmiddag een mailtje gehad dat het al verzonden is en volgens PostNL komt mijn bestelling morgen al!
Ik had dat gevraagd in de chat maar dan zeggen ze dat ze dat nog niet weten (onzin natuurlijk). Zorgt er gewoon voor dat er vandaag ook nog bestellingen binnen komen haha!
Wel de moeite waard trouwens, ik bestel vaak voor 30 euro wanneer die actie er is en dan ontvang je echt lekker veel gratis items
Heb net kerst en sale items besteld bij Chiquelle en Webstash.
Hebben beiden al een actie lopen vandaag voor 35% en 20% + Gratis verrassing. (Daar heb ik een zwak voor)
Ben benieuwd!
Ja normaal komt het inderdaad heel snel omdat ze sinds kort een magazijn hebben in België. Hoelaat kreeg jij je bevestigingsmail?
Maandag kreeg ik die om 16:44!
Ik heb mijn huidproducten aangevuld via mijnhuidonline! En nu hoop ik nog op Vanilia en Maria Tash…
Net gister besteld🙄
Er ligt thuis als het goed is een gymshark pakketje op me te wachteeeen!
Nouuu ik om 16:24 vind ik echt oneerlijk. Ik wil het ook voor het weekend
Ik ook maar vooral omdat ik niet wil kopen om het kopen en ik geen lijstje heb
Weet iemand of er ergens lampeberger vloeistof met korting is?
Waar heb je die mesjes gekocht?
Iemand ergens goede kortingen tegengekomen op american vintage of ganni? Op hun websites zelf zie ik niets