& other stories heeft vanaf nu korting met de code FRIDAYNOIR
Ik heb het gister al binnen gekregen en maandag rond 18:00 besteld.
Gister rond 12:00 kreeg ik een berichtje dat mân pakketje verzonden was. Keek ik rond 15:00 in de brievenbus⊠lag hij er al. Dat is wel heel snel.
Not fair! Ik heb rond 16.10 al besteld haha. Hopelijk komt die van mij/ons ook snel!
Ik heb deze gekocht met 20% korting, zocht nog een mooie trui. In twee maten, want mân moeder wou 'm ook

20%
Nu hoef ik nooit meer wenkbrauw producten te kopen: allemaal full size dingetjes van Benefit. Voor maar 48 eurie!
Waar?
Ik wil mn favo mascara van benefit opnieuw bestellen!
Kiehls is trouwens -20% bij de bijnkorf en vanaf morgen -20% op hun eigen website + een paar travelsizes cadeau! Ik wacht nog even af of er nog betere deals komen
Douglas heeft 25% korting
op ook heel veel merken. ik zit al maanden te azen op bobbi brown foundation en nu kon ik het eindelijk kopen!!
Wow die is mooi, echt kut dat ik niet tegen wol kan
Oh wat stom! Op welke manier kan je er niet tegen dan? Dit is wel een mix
Heb net een jurkje wat ik graag wilde van other stories besteld ik wilde ook een trui maar die is online uitverkocht dus ik denk dat ik morgen ook nog even langs de winkel ga
Held! Dankjewel, zonder je post zou ik pas morgen kijken op de site en niet deze 2 truien kunnen kopen.
iemand enig idee of er goede bh aanbiedingen zijn ergens?
De site werkt ook nog eens niet bij me
Net nike sneakers besteld voor 34 euro!
waar?
Nike zelf, wel schoenen van de kinderafdeling, maar die lopen alsnog tot maat 38 ofzo geloof ik
Waar heb je de playstation gekocht?