Black Friday & Cyber Monday

Victoria’s secret 40%

2 likes

@Dazed Heel veel jeuk, dus dat is het helaas niet waard, maar gaat jou vast prachtig staan!

Mijn vriend en ik hebben net als 2 gekken gedanst door de kamer :joy: om korting… echte Nederlanders maar deze tafel die we al even op het oog hadden is met 20 procent korting, dus meteen gekocht!

9 likes

Same :slightly_frowning_face::slightly_frowning_face::slightly_frowning_face: jammer

Stond er al bij! Bol :slight_smile:

Oh je was er al achter haha

Als iemand nog elektrische tandenborstels met een goede aanbieding ziet, keep me posted :grin:. Max €50

Coolblue heeft een tientje korting… niet echt geweldig

Vanilia heeft alleen op geselecteerde items en volgens mij is een groot gedeelte oude zomercollectie. Beetje lame!

Ik krijg je bericht niet gequote, heel gek…
Maarrr jij bent echt mijn interieurinfluencer, heb mijn oog ook al laten vallen op die Furnified-kast. Anyway, dit tafeltje vind ik ook supermooi, waar is die van?

Kunnen jullie je voorstellen hoe stressig het is om nu in de online retail te werken? Ben net pas thuis en sommigen gaan ‘s nachts door!!!

Overigens hele erge fomo haha ik wil t liefst iedere site bekijken maar geen tijd🤧

3 likes

Ah dankjewel! Nouja beter dan niets. Mijn ouders gaan daar ook de kinderwagen kopen voor mn zus dus die kunnen die 10% ook wel gebruiken.

Mag ik van mn vriend 3 paar nikes bestellen, lukt het niet. Kutnike

1 like

Die tweede is heel fijn (ik heb hem ook) maar valt best groot uit.

Heeft iemand hier al een kortingscode voor Mango? Heb me ingeschreven voor die nieuwsbrief maar nog niks ontvangen.

BLACK18

1 like

Ohw echt heel erg groot? Ik zit tussen s en m in en heb m besteld…

Gaat asos morgen nog meer korting krijgen dan de 20% die het vandaag als is denken jullie?
(Voel me echt een cheapskate om dit te vragen haha)

Haha wat lief, thanks :blush: Nou, die is van Casa. Lekker cheap!

1 like

shittt dit had ik niet moeten lezen! heb wel echt nieuwe bh’s nodig dus misschien toch maar doen dan ookal laat mn portemonnee het niet echt toe

Dan was S waarschijnlijk al goed genoeg geweest.

Ik had nog nooit van Casa gehoord (biecht?) maar ben door jou nu verliefd geworden op eetkamerstoelen. Heb jij meer ervaring met de kwaliteit? Of iemand anders?