Black Friday & Cyber Monday

Iemand enige idee of MostWanted nog wat doet? Ik heb vorige week een hele bestelling gedaan en hoop dezelfde dingen te kopen maar dan voor 20% minder ofzo…

Wat is de jeans van de HM?

Shapingggggg

Wauw dat is echt weinig.

Fuck ik heb vorige week een winterjas bij Zara gekocht en hij is nu dus met 50% korting… heb de bon en het kaartje nog, al heb ik het kaartje er wel al af gehaald. Morgen in de winkel even kijken of ik misschien de korting terug kan krijgen of de jas terug mag brengen. Heb ‘m voor de zekerheid online nog een keer besteld net!

Je kunt ook wachten tot je bestelling binnen is en dan met die jas naar de winkel, daar zit het kaartje sowieso nog aan. Weet alleen niet of zij daar achter kunnen komen en of het uitmaakt.

Wow superslim haha!

Ja ze doen mee volgens mij!

Ja ik las het 5 sec later, sawwwry!

1 like

Haha ik eigenlijk ook. Maar ik ga het morgen eerst proberen met geld terug vragen of jas terugbrengen. En als het niet lukt ga ik de online bestelde jas retourneren in de winkel. Ik zal het hier laten weten!

2 likes

Ja de shaping jeans

Lion King kaartjes gekocht met 20€ korting!:lion::grin:

10 likes

Ah, die musical is echt geweldig :heart_eyes:

2 likes

Oeps net helemaal los gegaan bij Victoria secret, nu de Douglas nog leeg kopen

1 like

Ze geven nu 15% korting op alles!1! …behalve Hourglass :joy:

Dat merk is blijkbaar standaard uitgesloten van alle kortingsacties :disappointed_relieved: Dus dan ga ik hem maar gewoon kopen haha. (ik wilde hem sowieso al kopen, maar wat korting was natuurlijk mooi meegenomen geweest)

1 like

In de winkel geef ik je 0,5% kans dat ze hem terugnemen. Zelfs mét kaartje zouden ze daar bij zara nog moeilijk over doen :upside_down_face: misgunners

4 likes

Volgens mij is het echt Zara beleid dat je daar alleen mag werken als je arrogant en misgunnend bent. Ze doen altijd alsof het uit hun eigen portemonnee moet komen ofzo :sweat_smile:

12 likes

zo zo zo blij met de sale op de nike site! Bovenop de normale sale nog eens 30%, echt top. Twee dure epic lux leggings a 100 euro per stuk, nu 2 voor 100! SO HAPPY

1 like

Het zou toch geweldig zijn om bij de Zara eens te zeggen: of jullie nemen deze kleding nu terug, of ik laat mijn hond op de toonbank en in jullie handtassen schijten.

10 likes

Ja, vooral Media Markt en Bol zijn hier erg goed in.