Douglas!!
Wat gek, ik zag gister reclame op insta dat het vandaag zou beginnen!
Nog wat dingetjes besteld op Zalando ook haha, kon het toch niet laten
Het lukt mij niet om te betalen via de Zara app… wheeh.
Omg ja stel je voor Maar nee ik word tante!!
Valt de Topshop Jamie jeans ongeveer hetzelfde als de jeans van de H&M?
Volgens mij had iemand deze laatst in show je laatste aankoop laten zien/gekocht. Hij viel tegen, heel erg vormloos en stug (als ik het goed onthouden heb).
Vervaagt de zwarte kleur van deze broek snel? Ik heb altijd zwarte broeken van de only maar die worden na 1x wassen al vaal
Ik wil graag een zwarte eastpack, weet iemand waar ik die met korting kan fixen?
Komt er vannacht nog extra korting bij Douglas? Of blijft het hierbij? Iemand nog goede tips voor echt musthave qua make-up?
Heeft boozyshop naast die goodiebag bij besteding van 35 euro nog korting of is dat het?
Iemand enige idee of MostWanted nog wat doet? Ik heb vorige week een hele bestelling gedaan en hoop dezelfde dingen te kopen maar dan voor 20% minder ofzo…
Wat is de jeans van de HM?
Shapingggggg
Wauw dat is echt weinig.
Fuck ik heb vorige week een winterjas bij Zara gekocht en hij is nu dus met 50% korting… heb de bon en het kaartje nog, al heb ik het kaartje er wel al af gehaald. Morgen in de winkel even kijken of ik misschien de korting terug kan krijgen of de jas terug mag brengen. Heb ‘m voor de zekerheid online nog een keer besteld net!
Je kunt ook wachten tot je bestelling binnen is en dan met die jas naar de winkel, daar zit het kaartje sowieso nog aan. Weet alleen niet of zij daar achter kunnen komen en of het uitmaakt.
Wow superslim haha!