Black Friday & Cyber Monday

Ja ze doen mee volgens mij!

Ja ik las het 5 sec later, sawwwry!

1 like

Haha ik eigenlijk ook. Maar ik ga het morgen eerst proberen met geld terug vragen of jas terugbrengen. En als het niet lukt ga ik de online bestelde jas retourneren in de winkel. Ik zal het hier laten weten!

2 likes

Ja de shaping jeans

Lion King kaartjes gekocht met 20€ korting!:lion::grin:

10 likes

Ah, die musical is echt geweldig :heart_eyes:

2 likes

Oeps net helemaal los gegaan bij Victoria secret, nu de Douglas nog leeg kopen

1 like

Ze geven nu 15% korting op alles!1! …behalve Hourglass :joy:

Dat merk is blijkbaar standaard uitgesloten van alle kortingsacties :disappointed_relieved: Dus dan ga ik hem maar gewoon kopen haha. (ik wilde hem sowieso al kopen, maar wat korting was natuurlijk mooi meegenomen geweest)

1 like

In de winkel geef ik je 0,5% kans dat ze hem terugnemen. Zelfs mƩt kaartje zouden ze daar bij zara nog moeilijk over doen :upside_down_face: misgunners

4 likes

Volgens mij is het echt Zara beleid dat je daar alleen mag werken als je arrogant en misgunnend bent. Ze doen altijd alsof het uit hun eigen portemonnee moet komen ofzo :sweat_smile:

12 likes

zo zo zo blij met de sale op de nike site! Bovenop de normale sale nog eens 30%, echt top. Twee dure epic lux leggings a 100 euro per stuk, nu 2 voor 100! SO HAPPY

1 like

Het zou toch geweldig zijn om bij de Zara eens te zeggen: of jullie nemen deze kleding nu terug, of ik laat mijn hond op de toonbank en in jullie handtassen schijten.

10 likes

Ja, vooral Media Markt en Bol zijn hier erg goed in.

Doet die site het nog bij jou? Hier geeft die site bij afrekenen al de hele tijd een foutmelding

Aah wat vervelend lijkt me dat, balen :frowning: wel een hele mooie tafel!

Ja bij mij ook tot drie keer toe, gewoon blijven doorgaan haha komt goed

1 like

Haha door dit bericht probeer ik het nu ook, maar nee. Als je het weet, laat alsjeblieft weten haha

Dat had ik ook, bloedirritsnt! Maar de aanhouder wint hoor,ik heb uiteindelijk besteld

1 like

Ik heb dus 2 jassen op het oog bij &otherstories (204 euro) en voor 160 euro spullen bij Asos. Koop ik dit nu omdat ik korting krijg? In december krijg ik mijn belastingen, 13e maand en bonus als extra.

1 like

Oh en ik ben morgen jarig.

1 like