Black Friday & Cyber Monday

HEEEUJJJ heb mn George clooney koffie zet apparaat gekocht + 100 koffie cupjes - 30 euro + gratis melk opschuimer. Voor maar 116 euro en ook nog een voucher van 15 euro erbij dus eigenlijk maar 101 euro. Naaaaah

24 likes

Clinique heeft op de eigen website 25% korting op alles plus een tasje met miniaturen plus samples

10eu korting op de whey perfection is een prettige verassing na de 15% korting die niet werkte. En met mn eigen 10% kortingscode was het extra chill

1 like

Waar??

Hahahaha jaa. Wou er al eentje reserveren op het werk ( wist al een tijdje van deze aanbieding) maar we hebben er niet veel in de winkel. Dus moest online. Maar had allemaal scenarios bedacht dat ik dat hier vrolijk vertel en dat het dan een hype zou worden, en dat de site dan vast zou lopen en niks zou lukken… Hahaha maar goed ik heb hem.

3 likes

Op de nespresso site. Je kan zelf de koffies kiezen of een samengesteld pakket nemen. Het apparaat dat je koopt ( essenza mini) is wel zwart ( melk opschuimer ook) maar je kan wel tussen 2 uitvoeringen kiezen.

Ik had een winterjas op het oog, maar hij is al uitverkocht :sob:

Shit nu wil ik bestellen zodat ik dat tasje met miniaturen krijg :drooling_face:

Welke koffie heb je genomen?

Ik zie die voucher van 15 dan weer niet :frowning:

Heb je alles in je mandje? En dan op bestellen klikken dat staat tie tussen je cadeaus.

Het is niet 15 euro die er nu vanaf gaat he. Maar 15 euro korting op je volgende bestelling.

Een nieuwe werktas (bol)
Google Home Speaker (bol)
Kleding bij Asos
Kleding Zalando
Nikes voor mijn vriend

Prima buit, morgen weer door :v:

1 like

Yes, got it! Heb het ontdekkingspakket gekozen, bedankt!!

1 like

28

tietschaal en kerstcadeaus

26 likes

Ik heb zojuist de bevestiging binnen via mail, hopelijk jij ook.

1 like

En die en nu is het genoeg maar 18 euro uigegeven aan mijzelf. :stuck_out_tongue:

6 likes

Komt vast wel goed en anders morgen even bellen/mailen naar de klanten service.

1 like

Yay, ik heb eindelijk mn instant pot besteld! Hello extra ruimte in de keuken omdat ik er 4 apparaten mee ga vervangen en hello apparaat waarmee ik binnen 45 minuten gedroogde kikkererwten in hummus verander <3

8 likes

Tell me more. Ik ben op zoek naar een rijstkoker namelijk, maar sta open voor suggesties.

Wat betaal je nu in Euro’s?

Thank god dat ik morgen kan uitslapen. Hier gaat nogal wat tijd in zitten, alle koopjes na gaan.

De buit is inmiddels:

• Colourpop oogschaduwpalette
  • 3 Zoeva kwasten
  • Mario Badescu Drying Lotion
  • Milani Luminoso blush
  • Kiehls ultra facial cleanser
  • Kiehls ultra facial cream
2 likes