Black Friday & Cyber Monday

Ik heb echt alleen maar negatieve ervaringen gehad in verschillende filialen. Een keer dat ze zelfs lastig deden terwijl ik kaartje + bon had omdat het nog maar 2 dagen binnen de terugbreng periode was…? Bij een vriendin zei een van die meiden ook eens dat ze het had gedragen dus dat ze het niet kon terugbrengen (was niet zo) en altijd zo een bitchy toontje. Heb dit ook echt veel van andere mensen gehoord, maar misschien heb je geluk?

Volgens mij is het in Amsterdam wel het ergst van allemaal.

Oke, net een Most Wanted bestelling gedaan met 20% met code BF20!

Bij Zalando een paar leuke geruite broeken gekocht :blush: Alleen ze doen dezelfde trick als de MediaMarkt soms: de oorspronkelijke prijs verhogen en slechts een beetje korting geven

Ik wilde eigenlijk niks kopen, maar heb deze al een tijdje op het oog en vond dit wel een goede deal. :grimacing:

10 likes

Meer mensen problemen met de site van de Monki? Loopt de hele tijd vast en hij scrollt niet door dus kan overal maar 6 items zien, heel irritant

Mensen die een bestelling geplaatst hebben bij de Zara, hebben jullie wel bevestiging ontvangen in jullie mail? Of ook niks?

Heeft iemand ergens Philips Hue lampen gezien met korting? Die wil ik echt heel graag…

Ik heb ook nog geen bevestigingsmail ontvangen. M’n aankopen zijn gelukkig wel terug te vinden in de app.

Ja ik heb wel meteen een bevestigingsmail gekregen

1 like

Ojee ik krijg in de app ook een melding dat ik mijn bestellingen momenteel niet kan inzien.
Maar hopen op het beste dan maar :crossed_fingers::crossed_fingers:

1 like

ja ik zoek een specifiek shirtje dat in hun standaard collectie zit maar kan m op asos niet vinden helaas

Heeft iemand al een goede aanbieding gevonden voor gelnagellak en lamp? Bij pink gellac hebben ze een actie van 65,50 euro maar had op meer gehoopt omdat ze dat vorig jaar ook hadden (dacht ik).

Ik ga ervan uit dat het gewoon ontzettend druk is en we morgen gewoon een bevestiging ontvangen. :sweat_smile:

1 like

Mediamarkt! Van 95 voor 84.

Iemand Spyro toevallig al in de sale gevonden?

1 like

HEEEUJJJ heb mn George clooney koffie zet apparaat gekocht + 100 koffie cupjes - 30 euro + gratis melk opschuimer. Voor maar 116 euro en ook nog een voucher van 15 euro erbij dus eigenlijk maar 101 euro. Naaaaah

24 likes

Clinique heeft op de eigen website 25% korting op alles plus een tasje met miniaturen plus samples

10eu korting op de whey perfection is een prettige verassing na de 15% korting die niet werkte. En met mn eigen 10% kortingscode was het extra chill

1 like

Waar??

Hahahaha jaa. Wou er al eentje reserveren op het werk ( wist al een tijdje van deze aanbieding) maar we hebben er niet veel in de winkel. Dus moest online. Maar had allemaal scenarios bedacht dat ik dat hier vrolijk vertel en dat het dan een hype zou worden, en dat de site dan vast zou lopen en niks zou lukken… Hahaha maar goed ik heb hem.

3 likes

Op de nespresso site. Je kan zelf de koffies kiezen of een samengesteld pakket nemen. Het apparaat dat je koopt ( essenza mini) is wel zwart ( melk opschuimer ook) maar je kan wel tussen 2 uitvoeringen kiezen.