Black Friday & Cyber Monday

Instant Pots zijn al een tijdje heel erg popular op kookblogs en pinterest. Het is een elektrische snelkookpan die ook werkt als een slowcooker, stomer, yoghurtmaker, rijstkoker, en je kunt er dingen in aanbraden ( dus geen extra pan nodig voor ui en knoflook) en warmhouden. ( ik heb en gebruik zelf een rijstkoker, slowcooker, stoompan en yoghurtmaker dus die kan ik nu allemaal in 1 apparaat vervangen :slight_smile: )

Vanwege de snelkookfunctie kun je in weinig tijd gerechten maken die normaal uren moet koken. Soepen, stoofschotels en curries hoeven soms maar 10 minuten te koken.
Ik geloof dat ik inc verzending 95 euro kwijt was of zo. Er is een versie op de Duitse Amazon maar die is 139 euro en heeft geen BF korting :frowning:

4 likes

Ohneee zo stom :disappointed_relieved: maar Hourglass is echt wel zijn geld waard vind ik! Ga je echt geen spijt van hebben!

Mijn buit tot nu toe. Ik ga straks nog even bij de AH kijken voor een JBL bluetooth koptelefoon want daar was ie het goedkoopst

3 likes

Ik was uit mezelf wakker geworden om 5 uur 's ochtends en ik denk serieus dat mijn interne klok rekening hield met BF. Ik schaam me echt. Uit een reflex klikte ik meteen mijn pc aan en alles wat ik wilde was nog in mijn maat:

(De grootste ketting)
15 likes

Voor diegene die Dr Martens willen, bij sneakershop zijn ze met 25% korting. Alleen niet de combi die ik wil helaas.

2 likes

Voor drmartens fans, ze zijn er nog in maat 39 en hoger op asos. Betalen in ponden + 20% korting is 110 euro

Jaa sting heeft toch online korting, winterjas besteld.

4 likes

Heb net hier de sony-wh-1000xm2 koptelefoon besteld voor 203 euro inc verzenden. Goedkoper niet kunnen vinden (MediaMarkt met 222 goedkoopst maar uitverkocht hierna 249 bij Bol en Coolblue).

Ik ben op zoek naar een tablethoes met toetsenbord. Heeft iemand een goede deal gezien?

Er is geen code om die verzendkosten te omzeilen toch? #gierigegerda

Nee, volgens mij niet. Daar had ik ookal na gekeken :joy:

Boohh Rituals is op Douglas en bol al bijna uitverkocht! Iemand nog tips?

Is de Moleskine gewoon van de eigen site of is er ergens anders een leuke deal?

De stad waar ik straks ga shoppen zegt dat het pas vanaf 16.00 uur daar Black Friday is, maar ik kan me niet voorstellen dat de grote winkelketens niet al vanaf opening kortingen hebben. Zal ik gewoon eerder gaan?

@Tokio @rilah bijenkorf heeft 30 procent korting op rituals en 20 procent op moleskine

1 like

Deze heb ik gisteren ook besteld! Wilde eigenlijk een tweede videokaart maar kon dit niet laten liggen

Edit: vandaag dus, maar voordat ik naar bed ging haha

1 like

Bijenkorf

1 like

Had heel erg gehoopt dat de iPhone Xs bij apple in de aanbieding zou komen… Vind het daar echt karig met kortingen altijd.

Heb toch maar een kleine H&M bestelling gedaan. Geen goede tv aanbieding kunnen vinden, maar de tv die ik nu op het oog heb kost zonder aanbieding 419 euro, dus dat vind ik nog wel te overzien.