Ik had een winterjas op het oog, maar hij is al uitverkocht
Shit nu wil ik bestellen zodat ik dat tasje met miniaturen krijg
Welke koffie heb je genomen?
Ik zie die voucher van 15 dan weer niet
Heb je alles in je mandje? En dan op bestellen klikken dat staat tie tussen je cadeaus.
Het is niet 15 euro die er nu vanaf gaat he. Maar 15 euro korting op je volgende bestelling.
Een nieuwe werktas (bol)
Google Home Speaker (bol)
Kleding bij Asos
Kleding Zalando
Nikes voor mijn vriend
Prima buit, morgen weer door
Yes, got it! Heb het ontdekkingspakket gekozen, bedankt!!
tietschaal en kerstcadeaus
Ik heb zojuist de bevestiging binnen via mail, hopelijk jij ook.
Komt vast wel goed en anders morgen even bellen/mailen naar de klanten service.
Yay, ik heb eindelijk mn instant pot besteld! Hello extra ruimte in de keuken omdat ik er 4 apparaten mee ga vervangen en hello apparaat waarmee ik binnen 45 minuten gedroogde kikkererwten in hummus verander <3
Tell me more. Ik ben op zoek naar een rijstkoker namelijk, maar sta open voor suggesties.
Wat betaal je nu in Euro’s?
Thank god dat ik morgen kan uitslapen. Hier gaat nogal wat tijd in zitten, alle koopjes na gaan.
De buit is inmiddels:
- Colourpop oogschaduwpalette
- 3 Zoeva kwasten
- Mario Badescu Drying Lotion
- Milani Luminoso blush
- Kiehls ultra facial cleanser
- Kiehls ultra facial cream
Instant Pots zijn al een tijdje heel erg popular op kookblogs en pinterest. Het is een elektrische snelkookpan die ook werkt als een slowcooker, stomer, yoghurtmaker, rijstkoker, en je kunt er dingen in aanbraden ( dus geen extra pan nodig voor ui en knoflook) en warmhouden. ( ik heb en gebruik zelf een rijstkoker, slowcooker, stoompan en yoghurtmaker dus die kan ik nu allemaal in 1 apparaat vervangen )
Vanwege de snelkookfunctie kun je in weinig tijd gerechten maken die normaal uren moet koken. Soepen, stoofschotels en curries hoeven soms maar 10 minuten te koken.
Ik geloof dat ik inc verzending 95 euro kwijt was of zo. Er is een versie op de Duitse Amazon maar die is 139 euro en heeft geen BF korting
Ohneee zo stom maar Hourglass is echt wel zijn geld waard vind ik! Ga je echt geen spijt van hebben!
Ik wil meer afbeeldingen van alle aankopen
Mijn buit tot nu toe. Ik ga straks nog even bij de AH kijken voor een JBL bluetooth koptelefoon want daar was ie het goedkoopst
Ik was uit mezelf wakker geworden om 5 uur 's ochtends en ik denk serieus dat mijn interne klok rekening hield met BF. Ik schaam me echt. Uit een reflex klikte ik meteen mijn pc aan en alles wat ik wilde was nog in mijn maat:
(De grootste ketting)Voor diegene die Dr Martens willen, bij sneakershop zijn ze met 25% korting. Alleen niet de combi die ik wil helaas.