Black Friday & Cyber Monday

Voor drmartens fans, ze zijn er nog in maat 39 en hoger op asos. Betalen in ponden + 20% korting is 110 euro

Jaa sting heeft toch online korting, winterjas besteld.

4 likes

Heb net hier de sony-wh-1000xm2 koptelefoon besteld voor 203 euro inc verzenden. Goedkoper niet kunnen vinden (MediaMarkt met 222 goedkoopst maar uitverkocht hierna 249 bij Bol en Coolblue).

Ik ben op zoek naar een tablethoes met toetsenbord. Heeft iemand een goede deal gezien?

Er is geen code om die verzendkosten te omzeilen toch? #gierigegerda

Nee, volgens mij niet. Daar had ik ookal na gekeken :joy:

Boohh Rituals is op Douglas en bol al bijna uitverkocht! Iemand nog tips?

Is de Moleskine gewoon van de eigen site of is er ergens anders een leuke deal?

De stad waar ik straks ga shoppen zegt dat het pas vanaf 16.00 uur daar Black Friday is, maar ik kan me niet voorstellen dat de grote winkelketens niet al vanaf opening kortingen hebben. Zal ik gewoon eerder gaan?

@Tokio @rilah bijenkorf heeft 30 procent korting op rituals en 20 procent op moleskine

1 like

Deze heb ik gisteren ook besteld! Wilde eigenlijk een tweede videokaart maar kon dit niet laten liggen

Edit: vandaag dus, maar voordat ik naar bed ging haha

1 like

Bijenkorf

1 like

Had heel erg gehoopt dat de iPhone Xs bij apple in de aanbieding zou komen… Vind het daar echt karig met kortingen altijd.

Heb toch maar een kleine H&M bestelling gedaan. Geen goede tv aanbieding kunnen vinden, maar de tv die ik nu op het oog heb kost zonder aanbieding 419 euro, dus dat vind ik nog wel te overzien.

Nou ik zie werkelijk helemaal niets, nada, noppes. Het is duidelijk te zien dat alle prijzen nog even flink omhoog zijn gegooid. Had graag Philips hue lampen gewild, een stofzuiger en een airfryer maarja heb dus niets haha.

1022737
Ik was er sinds de zomer op aan het azen, normaal is hij 299 euro. Bij b.ol was hij vorige maanden afgeprijsd naar 249 en nu plots naar 199 :smiley: En hij is er weer in het blauw terwijl die kleur steeds uitverkocht was.

8 likes

@TantePollewop Thanks! Ik ga komend jaar de Moleskine eens proberen in plaats van de Passion Planner.

1 like

En die bundel op b.ol? 3x Hue White and Color Ambiance E27 lampen, 1x Hue bridge, 1x Hue dimmer switch, 1x Google Home Mini Wit voor €159,95

Ah als vervanging is het al helemaal een goede koop! Deze ssd is echt heel nice (ja ik heb er dus al een :see_no_evil:

1 like