Black Friday & Cyber Monday

Ja die zit in mijn mandje maar vind het nog steeds veel geld, scheelt uiteindelijk maar iets van €15

1 like

ok ik heb weer flink huidverzorging en make up ingeslagen bij beauty bay, kiehls en douglas en straks nog even &other stories shoppen, dan is het wel echt genoeg haha

Iemand toevallig een Fitbit met korting gezien (zie alleen de charge 2 op bol). De mijne is vorige week kapot gegaan :frowning:

Wat doe je me aan. Ik wil ook.
Iemand nog andere pc-deals gezien? Ik wil meer ram!

1 like

Op tweakers staat een overzicht!

1 like

€69 (alleen in de winkel)

1 like

Ik wilde eigenlijk even de stad in, maar is het ook black friday in de winkels of alleen online?

Ik zoek een cadeau voor m’n vriend, maar weet het echt niet meer :dizzy_face: iemand tips?

Voor Airfryer is dit misschien een leuke aanbieding? https://www.bodyenfitshop.nl/philips-viva-collection-airfryer/

Geen idee of fnac levert in NL maar ik zag deze gisteren:
https://www.nl.fnac.be/Life-Coach-Fitbit-Charge-2-zwart-en-zilver-maat-S/a10050957?gclid=EAIaIQobChMIyeH725Tq3gIVBeh3Ch0rCwL2EAQYASABEgJk1fD_BwE&gclsrc=aw.ds

hoe zit dat met die dr Martens qua maat… Maatje groter? Of je eigen maat?

EN MIJN SALARIS IS NOG NIET GESTORT

Eigen maat!

1 like

Denk je eigen maat! Ik heb 39 en ik had 38 genomen omdat ze groot vielen vond ik, maar de 38 was mij uiteindelijk toch te krap.

1 like

Iemand die ergens een leuke deal ziet voor de Urbanears Plattan koptelefoon? Wil er een kopen als kerstcadeautje maar vind m enkel op bol. Of andere tips voor koptelefoons mag ook! (max 50 euro)

@Karl Lagerfeld hangt af van model tot model… Die gewone zwarte met gele stiksels vallen groot vind ik maar die hoge volledig zwarte vallen dan weer klein

1 like

ja! ik lees hier inderdaad vaak dat ze pijn doen met inlopen en daar heb ik een hekel aan dus ik dacht miss een maatje groter doen en dan een zooltje erin. Maar dan ga ik kijken voor mijn eigen maat. Ik wil graag die zwarte lak versie met gele stiksel idd

Ja best wel helaas :frowning: Ik was ze daarom ook amper

1 like

Nergens de Acne Rhira trui in de aanbieding :frowning: :frowning:

Ohh ik twijfel echt over een noise cancelling koptelefoon… Werk in een kantoortuin (ja haat dat woord ook, maar ok, dekt de lading wel) en het wordt steeds rumoeriger. Maar ik heb opzich goede oordopjes en net ook al een dure televisie gekocht

Ik wil heel graag nieuwe oorbellen. Weet iemand een leuke site? Weet dat er ergens een lijstje was maar kan die nergens vinden

de switch is uitverkocht bij mediamarkt (30 euro korting) en verder zie ik m nergens met korting :cry:

1 like