Bever misschien?
Coolblue!
Edit: zie nu pas dat de korting hem evenduur maakt als de originele prijs bij media markt.
Voor de mensen die van aziatische huidverzorging houden: littlewonderland.nl heeft 20% korting met de code LWBFS2018
Heeft iemand een aanbieding gezien voor een Chi stijltang? En voor een accu- schroefboormachine van Makita of Bosch
sorry ik heb niet het hele topic doorgelezen dus misschien is het al genoemd, maar weet iemand toevallig of ergens korting is op Nars?
Bij Urbanears zelf? Daar is de grijze afgeprijsd.
Edit: chrck Amac ook!
Karwei heeft volgens mij 20% korting (of Gamma), Daar hebben ze hem vast!
Ik dacht bol voor de boormachine
Ik ben in de stad en het is echt een gekkenhuis haha
Oh sorry, ik zie nu je reactie pas! https://www.zalando.nl/evenandodd-enkellaarsjes-met-plateauzool-black-ev411n03j-q11.html
Ze zijn nu alleen wel €10 duurder dan woensdag
Volgens mij wel bij zalando? Ik had afgelopen week allemaal dingen in mn mandje gegooid (topshop jamie in verschillende maten en wat sale dingen) en gister was overal opeens korting af. Op de jamies 20% en van die sale dingen ook, maar daar weet ik niet precies hoeveel
De prijs blijft bij mij gewoon gelijk. Misschien een merk dat niet mee doet dan. Topshop doet wel vaak mee met zulke acties.
Iemand Fjallraven ergens met voordeel gezien?
Ik heb woensdag de Sony xm2 gekocht op coolblue (ze hebben blijkbaar ook een aanbieding dat je het als tweedekansje kan kopen, dat betekent gewoon dat de verpakking al is open geweest maar je hebt voor de rest alles qua garantie en het is een nieuw product, niet refurbished) en ik kan nu echt al niet meer zonder.
Ik werk ook in een open office (betere term dan kantoortuin? ) en ben nu al zooo blij! Plus treinrit elke dag wordt ook heerlijk
Ik zag best wel wat leuke dingen bij de Zara, best veel had 50%, maar die rij was nu al gigantisch lang.
Praxis heeft vanaf vanavond korting op alles geloof ik. Daar verkopen ze wel boormachines toch? Moet je even op hun website kijken!
Apple sale is ook niks. Laat maaaaar.
Echt he! Ik wilde een iPhone xs gaan kopen, maar zelfs die cadeaubonnen krijg je alleen bij een iPhone 7/8? Vreemd.
Ik keek voor een iPad, mediamarkt had 15eu korting
Nu besparen we in elk geval geld haha