Black Friday & Cyber Monday

Weet iemand toevallig of er apple oortjes in de aanbieding zijn ergens? Gewone, niet die draadloze.

Ik zal me eens in die koptelefoon verdiepen, bedankt @chanel_addict en @anon76889665. :nerd_face:

1 like

@Flopsyunicorn als wat je wilt niet bij nike in de sale is moet je ff op sneakerjagers kijken, daar staan nog heel veel andere sites die codes hebben en kan je misschien wel vinden wat je zoekt

1 like

OkĂ©, die Sony koptelefoon is dus opeens ook €299, terwijl ergens hierboven hij dus veeeel goedkoper was. Pfff. Ik sla dit jaar anders wel over. :sweat_smile:

Ik weet niet meer wie de tip gaf van de korting by sneakershop op Dr MArtens, maar ik heb zojuist de vegan dr martens gekocht voor €112. En die stonden sowieso al op m’n lijstje, dus score en dank daarvoor.

Daarnaast m’n bodyshop dag- en nachtcreme gekocht (toch nodig) en m’n enige uitspatting is Gymshark kleding, totaal niet duurzaam ik weet ook niet wat me bezielde haha. Maar wellicht dat ik het terugstuur. Verder koop ik de NY pass met black friday korting en verder ga ik gewoon heel hard op m’n handen zitten en als mantra niets kopen niets kopen niets kopen roepen.

edit: shit heb ook een simsuitbreiding gekocht
 wel eerlijk zijn haha. De andere heb ik op mn sinterklaasverlanglijstje gezet hahaha

4 likes

Ik heb alleen veel dvd’s ingeslagen van series die niet op Netflix staan: de serieboxen van 24, Person of Interest en The Wire. Het gaat me waarschijnlijk heel 2019 kosten om al die seizoenen te zien, maar hĂ©, dan ben ik voorlopig weer voorzien.

Bij Bol is die nu toch €249? Of heb ik dan de verkeerde?

1 like

Ga ik ruim 60 euro uitgeven bij Douglas? Kan dit moeilijk voor mezelf verantwoorden maar ik heb het geld wel

1 like

Mijn vriend heeft op aanraden van mij :crazy_face: deze voor mijn verjaardag besteld
bij parfuma met 20 procent korting :tada:
image

8 likes

Deze toch maar gekocht net
En omg was uit mijn broek gescheurd in de ici paris en dus ook maar een nieuwe broek gekocht :no_mouth:

23 likes

Waar heb je ze gekocht? :slight_smile:

1 like

Respect als dit je lukt. Ik kan nog geen maand niks kopen :sob:

6 likes

Heb besteld, nu hopen dat ik alle producten fijn vind!

1 like

Winkeltje in het dorp voor 119. Ze zijn op Omoda nu voor 109 zag ik net!

1 like

Een jaar niks kopen respect.
Zou dood ongelukkig worden :rofl:

image
Geen excuses meer voor summerbody ‘19

4 likes

Ik moet er ook niet aan denken
 zou uit frustratie alles uitgeven in de supermarkt

2 likes

Heb me heel erg ingehouden bij douglas en ben trots op mezelf.
De schoenen van &other stories twijfel ik al maaaaanden over en nu het te koud is om ze te dragen koop ik ze, logica!

5 likes

Maar dit is effect dat ze willen bereiken he, dat wij hebberig worden doordat we alleen maar korting korting korting zien hahaha. Ik ben net zo hoor, word er ook hebberig van. Bang dat ik iets mis of iets oversla :wink:

2 likes