Nou die tv wordt m niet, klein huis dus wouden een 32". Maar dat is natuurlijk superklein en niemand wil dat dus heb welgeteld 1 tv gevonden waar korting op is maar die begon heel duur dus is nog steeds boven budget
Wel Jeffree Star liquid lipstick in unicorn blood gekocht bij ici!
Tickets naar Boekarest gescoord met mn bestie
Volgens mij inderdaad alleen sommige artikelen, ik had ook een lijstje en sommige dingen wel korting en anderen niet (ook Jamie, sommige wel sommige niet) en de hoogte van de korting verschilde ook per artikel.
Dus je hebt geluk gehad dat alles korting was, denk ik @Luipaard!
Ik had nu even geen plannen maar misschien volgend jaar black friday wel. Maar hoe werkt dat met die goedkopw tickets. Kun je dan gewoon een datum in 2019 boeken? Of moet je nog in dit jaar gaan.
Wij gaan in 2019
Zo chill!
Welk type is dit?
Is zo, ik zag het ook bij heel veel artikelen die ik op het oog had
Heb vanochtend vroeg make-up besteld bij de Kruidvat, toen ben ik naar de Douglas geweest voor nagellak en dagcreme, toen de Bodyshop (oogcreme) en toen de Etos (haarspullen, vitamine en deo). Ik ben blij
Kiko heeft 3+3 gratis
Ja ook in de winkels.
Sony WH-CH700N, iets goedkopere versie, maar wel met noise cancelling. Dus eindelijk weer rust in de trein.
Ook in de winkels
Nou het was chaos in de stad en ik had ook geen zin om zomaar dingen te kopen, ik heb uiteindelijk nog een shirtje en shower foam bij other stories gekocht en bij douglas origins crème met 25 procent korting
Denk ik ook dan, was er wel blij mee dat ik het gister zag
Net toch maar wat dingetjes bij Kruidvat besteld
Ik heb enorm lang zitten twijfelen, maar heb deze ook besteld. Ben heel benieuwd.
Ik ben heel erg aan het twijfelen over de Bose QC 35 II koptelefoon.
Zalando kut altijd met de (sale)prijzen. Eerder deze week was een bepaalde jas voor een dag met 70% korting, vervolgens 30% en nu ‘slechts’ 50%. En dan de ene keer die jas in alle kleurstellingen en vervolgens is de een 50% de ander 30% en de ander wel 70%? Ergens in Duitsland zit gewoon een peuter te rammen op een kortingsbedieningspaneel. Edit: En ik bestelde iets afgelopen week in de ochend en op diezelfde saledag was het artikel opeens weer voor de volle pond? (terwijl het die dag een themadag was met dat soort artikelen).
Was gister zelfs zo dat een paar sneakers eerst 56,- waren en 4 uur laten 97,-
Ik ook. Tis bizar veel geld voor een koptelefoon, maar het lijkt me tegelijkertijd zó fijn…