Black Friday & Cyber Monday

Ga ik ruim 60 euro uitgeven bij Douglas? Kan dit moeilijk voor mezelf verantwoorden maar ik heb het geld wel

1 like

Mijn vriend heeft op aanraden van mij :crazy_face: deze voor mijn verjaardag besteld
bij parfuma met 20 procent korting :tada:
image

8 likes

Deze toch maar gekocht net
En omg was uit mijn broek gescheurd in de ici paris en dus ook maar een nieuwe broek gekocht :no_mouth:

23 likes

Waar heb je ze gekocht? :slight_smile:

1 like

Respect als dit je lukt. Ik kan nog geen maand niks kopen :sob:

6 likes

Heb besteld, nu hopen dat ik alle producten fijn vind!

1 like

Winkeltje in het dorp voor 119. Ze zijn op Omoda nu voor 109 zag ik net!

1 like

Een jaar niks kopen respect.
Zou dood ongelukkig worden :rofl:

image
Geen excuses meer voor summerbody ‘19

4 likes

Ik moet er ook niet aan denken… zou uit frustratie alles uitgeven in de supermarkt

2 likes

Heb me heel erg ingehouden bij douglas en ben trots op mezelf.
De schoenen van &other stories twijfel ik al maaaaanden over en nu het te koud is om ze te dragen koop ik ze, logica!

5 likes

Maar dit is effect dat ze willen bereiken he, dat wij hebberig worden doordat we alleen maar korting korting korting zien hahaha. Ik ben net zo hoor, word er ook hebberig van. Bang dat ik iets mis of iets oversla :wink:

2 likes

Ja ik had hetzelfde. Maar heb ze toch gekocht, omdat ze best tijdloos zijn. Tenminste, ik hoop dat ik dat nog denk als het beter weer wordt :see_no_evil:
Maar ik zal het je laten weten.

1 like

Ja doen!!

1 like

Want die heb je nodig voor het dragen van sneakers? :stuck_out_tongue:

Ik ga ivm elektronische aankoop toch wachten tot maandag. Ben sowieso nog vet erg aan het twijfelen vanwege het bedrag en omdat december al duur genoeg is :stuck_out_tongue:

De buit:

De Bijenkorf

& Other Stories, maar ben niet van plan ze alledrie te houden dus moet kiezen van mezelf!

9 likes

Eerste pakket is binnen.

Thema is “Entertainment” :joy:

18 likes

Hahah de satisfyer heb ik ook net binnen. Ben benieuwd!

4 likes

Welke site had nou goede aanbiedingen voor parfum?