Waren er weer veel op voorraad? Maar soms ook dan de melding dat een artikel definitief is uitverkocht en dat ze dan een ander artikel aanbevelen en twee weken later is het artikel weer in een kleine hoeveelheid te koop. Wat betreft beschikbaarheid en korting vertrouw ik Zalando echt nooit, maar verder is het toch wel een fijne toevoeging. Maar ik kan slecht aan die onduidelijkheid. Ik wil gewoon weten wanneer ik korting kan verwachten etc.
Jaa ik had ook schoenen besteld met 40% korting, in de avond stonden ze weer op de volle prijs en nu op 20%
Heb jij al een goede deal gevonden? De goedkoopste tot nu toe is Amazon, 289 euro.
@Nidorina Het is gelukt! Ze keken niet eens naar het kaartje. Het verschil in korting teruggeven deden ze niet, maar ik heb de jas gewoon geretourneerd en heb het geld terug gekregen. Jeeej ik heb nu 50 euro bespaart!
Mijn eerste bestelling is binnen! Zwarte platform Vans, heel blij mee
Nee, helaas niet. Daarom twijfel ik ook nog zo.
Aaah ik wilde Jamie jeans kopen van Topshop, waren gisteravond 44 euro en nu opeens 50. Laat maar dan.
Ik vind de korting enorm tegenvallen, ik had meer verwacht.
Guuuuurllsss
Is er ook een code voor Nike?
Overweeg dan zeker ook de Sony xm2
Qua specs quasi hetzelfde als de QC35, maar wel aanzienlijk goedkoper! Plus het design van de Sony vind ik moderner en luxueuzer. Bij de QC zijn het nog knopjes en bij Sony bedien je bijna alles met de rechter oorschelp, soort van touch systeem.
Ik ben echt goed geslaagd op parfumdreams. Lazy Sunday morning van margiela was maar 75 i.p.v. 119 en dan had ik nog een extra kortingscode voor 10% dus nu voor 68!! Dat is echt m’n beste korting van BF tot nu toe
Ja, dit! Ik was net iets soortgelijks aan het schrijven. Ik heb ze naast elkaar getest en ik prefereer de Sony, de geluidskwaliteit is beter namelijk en de noise canceling is goed! Heb em vorige week ook in het vliegtuig getest en het was heerlijk stil.
Ik geloof dat een aantal forummers em nu voor 220 hebben gescoord?
30% extra korting op alle sale, code is CLEAR30
Ja ik
Heb net sinterklaas speelgoed ingeslagen! Bij top 1 toys alles 20% korting en bij de Intertoys een aantal dingen. Het was een hel maar nu ben ik wel klaar voor mijn kids haha
Weet iemand toevallig of er apple oortjes in de aanbieding zijn ergens? Gewone, niet die draadloze.
@Flopsyunicorn als wat je wilt niet bij nike in de sale is moet je ff op sneakerjagers kijken, daar staan nog heel veel andere sites die codes hebben en kan je misschien wel vinden wat je zoekt
Oké, die Sony koptelefoon is dus opeens ook €299, terwijl ergens hierboven hij dus veeeel goedkoper was. Pfff. Ik sla dit jaar anders wel over.
Ik weet niet meer wie de tip gaf van de korting by sneakershop op Dr MArtens, maar ik heb zojuist de vegan dr martens gekocht voor €112. En die stonden sowieso al op m’n lijstje, dus score en dank daarvoor.
Daarnaast m’n bodyshop dag- en nachtcreme gekocht (toch nodig) en m’n enige uitspatting is Gymshark kleding, totaal niet duurzaam ik weet ook niet wat me bezielde haha. Maar wellicht dat ik het terugstuur. Verder koop ik de NY pass met black friday korting en verder ga ik gewoon heel hard op m’n handen zitten en als mantra niets kopen niets kopen niets kopen roepen.
edit: shit heb ook een simsuitbreiding gekocht… wel eerlijk zijn haha. De andere heb ik op mn sinterklaasverlanglijstje gezet hahaha