Black Friday & Cyber Monday

Ik ga proberen om Uggs te scoren, wordt m’n eerste paar maar heb het helemaal gehad met koude voeten in de winter.

Tips zijn altijd welkom!

Bij zalando is vandaag veel korting op winterkleding, ook winterjassen tot 70% korting!

2 likes

Ik zag toevallig dat kruitvat ze nu ook heeft online.

1 like

Ja een vriendin vroeg het in de winkel the sting heeft het hele weekend korting

2 likes

Iemand die toevallig weet of notino korting krijgt?

1 like

Oeh, ik ga kijken. Thanks!

1 like

Super! Thanks!

1 like

Ik vind de Sleek sculpture en de aspire leggings allebei heel chill. Ik heb ook de energy seemless maar die is echt te high waisted. Die komt echt bijna tot m’n bh en dat is dan weer niet zo comfy.

1 like

Mijn PC is echt aan vervanging toe! Dus ik hoop op fijne korting bij Alternate en Coolblue, dan kan ik nieuwe onderdelen kopen en weer een hele nieuwe PC samenstellen!

1 like

De vital seamless heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik vind de sleek sculpture denk ik wel de fijnste. Hij heeft ook zakjes waar je telefoon oid inpast en dan zit ie ook echt gewoon goed vast. Zeker een aanrader, ik ga er ook nog eentje proberen te scoren.
Verder leeeef ik in de GS hoodie, dus die raad ik ook aan, haha.

2 likes

Ik ben zo into huidverzorging dat ik dacht dat je met PC Paula’s Choice bedoelde hahaha

3 likes

Ik ga ook wat leggings bestellen, denk de Flex. En madara heeft 40% korting, moet nog kijken wat ik wil. Weet iemand nog merken die vegan proteïne verkopen (en meedoen aan Bf)? Die van body en fit is steeds uitverkocht, RAW sport heeft maar 20% korting, nog steeds te duur voor mij haha.

Ziet er goed uit, dank je!

1 like

Ik vind het echt irritant dat Black friday nu een soort van Black week xxl is geworden. Heb normaal op die ene dag al het gevoel dat ik van alles mis, maar nu helemaal. Ook dat je doordeweeks misschien iets koopt in de actie en dat er vrijdag een veel betere actie is ofzo. Raak er veel te gestrest van haha.

Op mijn verlanglijstje staat nu een koptelefoon of apple earpods, een Nintendo Switch met spelletjes en een Nike of Gymshark legging.

16 likes

Dit! Ik had dat vooral met beauty bay, die waren echt heel vroeg. Ik zag dat op insta mensen ook commententen met ‘gaan jullie iets met bf doen?’ En dat vond ik wel slim, dus dat heb ik nu ook gedaan haha. En verder maak ik nu lijstjes van wat ik wil waar ik me echt aan moet houden, dan voel je je misschien ook beter dat je niks ‘mist’?

Ja haha, denk dat zo een lijstje inderdaad wel helpt. Ik weet alleen ook wel dat als ik een hele goede deal zie van iets wat ik op zich al langere tijd wil hebben ik het niet ga laten liggen. Het is dit jaar extra erg omdat ik in de UK zit en ik die deals dan ook nog eens wil vergelijken met de Nederlandse haha :sweat_smile:

Nintendo heeft een filmpje op youtube met deze beschrijving, weet alleen niet of dit ook in Nederland zo gaat zijn! Zou wel heel vet zijn

Ik zit ook in de UK! Toevallig! Ik zag al dat wij minder hoeven te betalen voor gymshark leggings :smirk::smirk: en idd, volgens mij doen ze hier ook meer aan BF dan in NL.

Energy seamless is mega hoog. Daarna komen de ombre en de vital seamless

1 like

Ik ben echt nerveus voor die gymshark sale. Normaal is het een of 2 items die ik in mn mandje moet gooien en dan ben ik binnen 2 min klaar. Maar nu zijn het meer items en ik hou gewoon niet van die stress en dat gedoe.

1 like