Black Friday & Cyber Monday

Hahaha echt heh, je zit spontaan met een droge Sahara als je dat leest

3 likes

Ik twijfel nog om met de korting vandaag eindelijk een Bobbi Brown shimmer brick te kopen, want ik twijfel er al jaren over maaar die prijsss (en heb ik het wel nodig :thinking:). Iemand ervaring mee? Is het het geld waard?

Omg thanks wou hem al zo lang kopen maar wou er niet veel geld aan geven. Lekker cheap nu :heart_eyes:

2 likes

Ik heb een Sennheiser PXC 550 en die is volgens mijn vader (een echte audiofiel) de perfecte combinatie! Hij zit ook super, draag hem uren per dag en nergens last van. Dus misschien die nog even proberen?

1 like

Wow wat gek?? Ik zie het ook! Toen ik hem 10 min geleden bestelde, was hij nog 14 euro :o gek hoe snel dat verandert

1 like

Off topic: Ik vind een koptelefoon voor 300/400 euro echt gekkenwerk. Kwaliteitsprijs verhouding mag dan goed zijn, maar ik zou denk ik constant bang zijn dat hij van mijn hoofd wordt gerukt. Zeker als je op vakantie bent in een minder welvarend land.
Zijn jullie daar niet bang voor? (voor dat er wordt gezegd; en je mobiel dan, zo duur was die van mij niet, zou het ook hebben bij een nieuw model voor 600/700/800 euro).

Ik heb laarsjes gezien, maat ik twijfel. Ze zijn ju van 189 > 131 euro. Vinden jullie ze leuk?

Aan de achterkant zit een rits zodat je er makkelijker inkomt.

5 likes

Ook deze foto erbij, klopt toch niks van hahah

18 likes

@Yucca Nars bij Parfuma.be (20% op alles, is heel betrouwbaar) of Lookfantastic.com!

1 like

Nee daar ben ik echt nog nooit bang voor geweest? Dat ding maakt 2 uur OV per dag een heerlijke bubbel in plaats van de hel dus ik vind het iedere cent waard!

Oke ik had niet veel overtuiging nodig :sweat_smile: Nog wat reviews gekeken ennn ik ga de bestelling gewoon doen!

Ik vind ze persoonlijk niet leuk, maar dat is een kwestie van smaak. Maar ik vind ze goedkoper ogen dan de prijs die je er nu voor zou moeten betalen, dus ik zou het niet doen!

15 likes

Weet iemand waar je fijne van niet te dun te dik zwarte coltrui kan kopen goedkoop?

H&M!

1 like

Die zoek ik ook!

Sorry dit is vast al eerder gevraagd maar hoe vallen Gymshark leggings? Is nog best wat beschikbaar in XS maar ik zit tussen XS en S in en heb meestal S omdat ik het chill vind als ze lang zijn, maar als ze ruim / lang vallen pas ik denk XS ook wel…

1 like

Oké ik heb ook nog twee Catrice velvet Matt lip creams gekocht bij Kruidvat want de kleur die ik altijd heb is op en ze hadden een mooie andere kleur. Alles bij elkaar 1 trui en 3 lipproducten gekocht, best netjes.

Heb net deze besteld:

#geinfluenced ik heb verschillende reviews gelezen, sommigen vinden hem fijn en bij anderen “past” hij niet, dus ben benieuwd. (als je geen credit card hebt kun je ook codes kopen via i gift card s . nl . Ik was 24 euro kwijt.

3 likes

Dankjewel! Ik ga online op de webshop even zoeken dan want in de winkel kon ik niks vinden helaas. Ja filter dun coltruitje haha.

Ik heb ook nog deze voor 30 euro.DERTIG EURO DAT VERZIN JE TOCH NIET!!!

8 likes

Wat is het? :grimacing: