Black Friday & Cyber Monday

Eerste pakket is binnen.

Thema is “Entertainment” :joy:

18 likes

Hahah de satisfyer heb ik ook net binnen. Ben benieuwd!

4 likes

Welke site had nou goede aanbiedingen voor parfum?

Ik heb nog altijd geen koptelefoon gekocht, ik kijk op YouTube een vergelijkfilmpje (Bose en Sony).

Sony is echt veel beter qua geluid en Bose in comfort. Kunnen deze twee merken niet gewoon even gaan samenwerken voor de perfecte koptelefoon?

Ik twijfel ook gewoon, omdat ik het alsnog wel veel geld vind voor zoiets.

2 likes

Nee andersom haha

Ik wil nog een jas (teddy/fake fur) kopen maar ik vind het heel moeilijk omdat ik ze niet aan kan doen om te voelen hoe warm ze zijn. Iemand nog tips? :stuck_out_tongue: was net in de stad maar vond het zoooo druk

1 like

parfumdreams.be!

1 like

Qua comfort vind ik persoonlijk de Sony gewoon heerlijk zitten. Draag em ook gerust 8 uur op een dag :slight_smile:

1 like

Mijn vriend heeft de jbl e65bt nc en die heb ook zojuist besteld. Is wat goedkoper :grimacing: bij de baxshop het goedkoopste!

1 like

Ik heb hem ook net binnen. Het is wel even wennen hoor qua plaatsing etc, maar vind hem wel echt chill haha. Mn enige black friday aankoop en tevreden mee.

1 like

Ja ik denk dat ik dat ook het beste kan doen, gezien ik al gauw last heb van mijn oren bij het dragen van koptelefoons.

Ga ik alledrie de merken proberen!

1 like

Ik heb hardloopschoenen besteld op zalando met 70% korting maar ze zijn te klein. Nu wil ik ze ruilen maar er is nu maar 50% korting, krijg ik dan de nieuwe wel voor dezelfde lage prijs?

Ik had dat ook en heb heel brutaal Zalando gemaild en een beetje geslijmd :smile: Toen kreeg ik een persoonlijke code om de nieuwe maat ook met de korting te kunnen bestellen dus zou het zeker proberen!

1 like

Tip

3 likes

KLITORIS-SAUGERRR

Klinkt echt mega sexy.

61 likes

Hahaha echt heh, je zit spontaan met een droge Sahara als je dat leest

3 likes

Ik twijfel nog om met de korting vandaag eindelijk een Bobbi Brown shimmer brick te kopen, want ik twijfel er al jaren over maaar die prijsss (en heb ik het wel nodig :thinking:). Iemand ervaring mee? Is het het geld waard?

Omg thanks wou hem al zo lang kopen maar wou er niet veel geld aan geven. Lekker cheap nu :heart_eyes:

2 likes

Ik heb een Sennheiser PXC 550 en die is volgens mijn vader (een echte audiofiel) de perfecte combinatie! Hij zit ook super, draag hem uren per dag en nergens last van. Dus misschien die nog even proberen?

1 like

Wow wat gek?? Ik zie het ook! Toen ik hem 10 min geleden bestelde, was hij nog 14 euro :o gek hoe snel dat verandert

1 like