Black Friday & Cyber Monday

Off topic: Ik vind een koptelefoon voor 300/400 euro echt gekkenwerk. Kwaliteitsprijs verhouding mag dan goed zijn, maar ik zou denk ik constant bang zijn dat hij van mijn hoofd wordt gerukt. Zeker als je op vakantie bent in een minder welvarend land.
Zijn jullie daar niet bang voor? (voor dat er wordt gezegd; en je mobiel dan, zo duur was die van mij niet, zou het ook hebben bij een nieuw model voor 600/700/800 euro).

Ik heb laarsjes gezien, maat ik twijfel. Ze zijn ju van 189 > 131 euro. Vinden jullie ze leuk?

Aan de achterkant zit een rits zodat je er makkelijker inkomt.

5 likes

Ook deze foto erbij, klopt toch niks van hahah

18 likes

@Yucca Nars bij Parfuma.be (20% op alles, is heel betrouwbaar) of Lookfantastic.com!

1 like

Nee daar ben ik echt nog nooit bang voor geweest? Dat ding maakt 2 uur OV per dag een heerlijke bubbel in plaats van de hel dus ik vind het iedere cent waard!

Oke ik had niet veel overtuiging nodig :sweat_smile: Nog wat reviews gekeken ennn ik ga de bestelling gewoon doen!

Ik vind ze persoonlijk niet leuk, maar dat is een kwestie van smaak. Maar ik vind ze goedkoper ogen dan de prijs die je er nu voor zou moeten betalen, dus ik zou het niet doen!

15 likes

Weet iemand waar je fijne van niet te dun te dik zwarte coltrui kan kopen goedkoop?

H&M!

1 like

Die zoek ik ook!

Sorry dit is vast al eerder gevraagd maar hoe vallen Gymshark leggings? Is nog best wat beschikbaar in XS maar ik zit tussen XS en S in en heb meestal S omdat ik het chill vind als ze lang zijn, maar als ze ruim / lang vallen pas ik denk XS ook wel…

1 like

Oké ik heb ook nog twee Catrice velvet Matt lip creams gekocht bij Kruidvat want de kleur die ik altijd heb is op en ze hadden een mooie andere kleur. Alles bij elkaar 1 trui en 3 lipproducten gekocht, best netjes.

Heb net deze besteld:

#geinfluenced ik heb verschillende reviews gelezen, sommigen vinden hem fijn en bij anderen “past” hij niet, dus ben benieuwd. (als je geen credit card hebt kun je ook codes kopen via i gift card s . nl . Ik was 24 euro kwijt.

3 likes

Dankjewel! Ik ga online op de webshop even zoeken dan want in de winkel kon ik niks vinden helaas. Ja filter dun coltruitje haha.

Ik heb ook nog deze voor 30 euro.DERTIG EURO DAT VERZIN JE TOCH NIET!!!

8 likes

Wat is het? :grimacing:

Ik vind ze leuk! Zijn ze toevallig van Gabor?

Een olie en een creme voor mn gezicht.

Ik wil een Topshop Jamie jeans bestellen, ik ben 167 heb ik dan petite nodig, mijn broeken zijn wel altijd te lang maar ik weet niet hoe die normale vallen.

ik heb mijn als sinds 2013, ik krijg er nog dagelijks complimenten over, en hij is nog lang niet op. doen doen doen beste aankoop ever!

2 likes

Ik was vanmiddag even in de stad en wat een chaos en drukte overal. In elke winkel lagen kleren op de grond etc. Heb wel sportkleding en een broek kunnen scoren. En een nieuwe winterjas van de Zara zonder korting :rolleyes: