Black Friday & Cyber Monday

ik heb mijn als sinds 2013, ik krijg er nog dagelijks complimenten over, en hij is nog lang niet op. doen doen doen beste aankoop ever!

2 likes

Ik was vanmiddag even in de stad en wat een chaos en drukte overal. In elke winkel lagen kleren op de grond etc. Heb wel sportkleding en een broek kunnen scoren. En een nieuwe winterjas van de Zara zonder korting :rolleyes:

Moest daar vanmiddag nog aan denken, heb medelijden met al het winkelpersoneel in kledingwinkels dat alles opnieuw mag opvouwen/ alles proberen netjes op de planken te houden in deze gekte waarin mensen letterlijk gaan graaien.

5 likes

Bij twijfel niet doen. Denk aan het t-shirt wat uiteindelijk toch niet bleek te combineren. Bovendien heb je genoeg schoenen. Draag je die monk shoes trouwens nog? Daar twijfel ik nog steeds over.

1 like

Ja, maar ik moet ze wegdoen, want ze zijn echt afgelopen nu haha. :joy:

1 like

Hij is er ook voor 197, zie mijn eerdere bericht.

Dan hebben ze het wel lang vol gehouden. Heb je trouwens echt nieuwe schoenen nodig?

Ik ben ook 1,67 en draag de gewone lijn. Ik bestel lengtemaat 30, dan heb je wel blote enkels (vind ik mooi haha). Maar als je dat niet chill vindt zou ik lengte 32 doen van de gewone lijn

Wow nu is de satisfyer al 29 euro :o_o:

1 like

Ik heb de petite variant van de Jamie jeans en ze komen bij mij net over mn enkels heen, dus precies goed. Ik ben 1,57 dus denk dat ze bij jou wel wat korter zouden zijn. Ik weet niet welke lengtemaat ik heb genomen maar kan als ik thuis ben wel voor je kijken als je wil

Ik ben altijd heel zuinig op mijn schoenen en tassen haha. Ja, ik heb geen goede (platte) zwarte enkellaarsjes meer en kan dus ook niet binden. Heb nog wel mijn prachtige Acne Pistols, maar dan ben ik langer dan mijn vriend haha. Nu loop ik dus nog steeds met blote enkels op mn monks haha.

1 like

Ik ben uiteindelijk ook gezwicht!

En

12 likes

De Satisfyer is zonder verzendkosten 20 euro bij Easytoys. Ik twijfel nog te erg, ga ik er spijt van krijgen als ik het niet doe?

Lullig! Volgens mij heeft easytoys hem ook goedkoop @fysicus

Edit: oh werd net gezegd

1 like

dat heb ik even gemist, waar heb jij hem van dan? Kan ik nog een rescue move doen :hugs:

Edit gevonden!

Nee ik denk dat er veel leukere bestaan (ook voor die lagere prijs).

1 like

Ik vind het echt soort van gezellig dat iedereen hier vibro’s aan het kopen is haha

24 likes

Kan men gezellig combineren met al die dr martens en gymshark spullen :wink:

6 likes

@fysicus

https://www.amazon.de/Satisfyer-SATPRO2-SATISFYER-Next-Generation/dp/B01EY8XG6I/ref=mp_s_a_1_2?ie=UTF8&qid=1542998037&sr=8-2&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=satisfeyer+pro+2&dpPl=1&dpID=31Ib8j8vUZL&ref=plSrch

Hier nog 14.nogwat

1 like

De George Clooney Koffiezet apparaat deal was vanmiddag al online uitverkocht. Ben blij dat ik hem vanacht online heb gekocht pff

5 likes