De George Clooney Koffiezet apparaat deal was vanmiddag al online uitverkocht. Ben blij dat ik hem vanacht online heb gekocht pff
Ik had graag een pikachu funko gevonden voor black friday maar elk amerikaans keten waar ze die op voorraad hebben/hadden stuurt die nie naar Nederland. Nu moet ik maar wachten tot een bepaalde australische site hem hopelijk over een tijdje heef.
Haha ik heb de satisfyer al gekocht toen hij 14 was maar vond het bijzonder om te zien hoe snel de prijs terug steeg!
Dat gevoel heb ik ook haha. Helaas kan kan ik hem maandag pas ophalen, maar ik ben zo benieuwd. Is ook de eerste keer dat ik zoiets heb gekocht
Waar koop ik het beste een draadloze sony koptelefoon? Waar zijn de beste deals?
Ja typisch! Dan was je precies op tijd!
Ah ik denk wel dat ze die daar krijgen hoor!
Ik wil een 10 inch Snorlax aub.
Weet iemand nog een site waar veel boeken in de aanbieding zijn?
T-shirt
Heb deze al, maar die gaat wat pillen door m’n werkkleding. Dus een voor niet-werk erbij
Verder nog Gymshark legging, sportbah en top, Anastasia wenkbrauw potlood voor in de voorraad en een cadeau voor m’n vriend z’n verjaardag.
Bookdepository? Sowieso vrij goedkoop en geloof dat ze een kortingscode van 10% hebben. Wel alleen Engelse boeken!
Kortingscode werkt alleen op bepaalde boeken!
Mooie jas! Waar is die van?
Hahaha ik las dat je 'm al had gekocht toen je 14 was… Whaaaat
Verschilt heel erg per model en per voet. Ik heb een 41 en een 41.5 voet, dus ik neem meestal 42. Maar ik heb ook een paar in 41. En in mijn vintage Made in Engeland heb ik echt een 42 nodig.
Ik heb overigens niets gekocht nog qua Black Friday. Zie nergens dé deal.
Levi’s 310
Levi’s 710
Beide in meerdere maten omdat ik nog nooit een Levi’s gehad heb, ben benieuwd
Deze met 40 euro korting via zalando, had ook nog een eigen kortingscode
En EINDELIJK deze, met 30% korting, ik ben zooo blij
Ik heb normaal 38 en heb een S besteld bij gymshark en die is aan de kleine kant (wel lang genoeg en ik heb lange benen!)
Ik zou heel graag willen dat ze een eevee en een onyx maken.
waarvan zijn de schoenen aan je andere voet?
Als ze Eevee doen, dan wil ik Vaporeon.