Black Friday & Cyber Monday

Thanks! Ik heb hem via de black friday sale op zalando lounge gekocht. Maar het merk weet ik even niet! Hij stond onder lievelingsmerken: klassiek.

1 like

Heel tof jasje :heart:

1 like

Nu twijfel ik ook over die Satisfyer. Maar wil eigenlijk eerst horen hoe hij bevalt. :see_no_evil::sweat_smile:

Ik heb dr Martens gekocht :smiley: met 20% korting

2 likes

Whuttt het héle forum staat vol met ervaringen over deze satisfyer

5 likes

Tango model Bee nummer ?? :yum: Ik heb ze al + 2 jaar.

Kunnen jullie allemaal even van de h&m site af???

8 likes

Waarom denk je dat iedereen m koopt?

1 like

Heb net al in het mode advies topic gepost, maar hoop dat jullie me kunnen helpen.

Waar kan ik dit soort enkellaarsjes vinden?
Die 20% maakt me echt gek en twijfel of ik een van deze moet bestellen of gewoon ff verder kijken en in een winkel passen.

2 likes

Dat ipl ding heb ik vorig jaar gekocht. Geen moment spijt van gehad!

1 like

De hype al eerder op het forum ff gemist denk ik, :smile: maar ben ook nog niet zo heel lang actief hier.
Ben ook overstag gegaan. Ik heb al heel lang zo’n massagewand (microfoon achtig) via Ali die ook echt top is. Benieuwd welke ik beter vind.

1 like

Ja had het gezien, toen dacht ik ook: laat maar.

Wilde al heel lang dit luchtje!!! Nu voor 76,59 voor 75 ML!

Tiffany & Co. Tiffany & Co. Eau de Parfum Spray 30 ml

Bij superwinkel ofzo? Kende het niet.
Verder nog een geruite broek bij de C en A gekocht, kom er nooit maar toch leuk. En dingetjes bij de bodyshop voor het sinterklaasspel. Vond alleen de kerst edities van dit jaar echt stinken blegh!!

Dat is het naked cherry palette toch? Bevalt hij? En waar heb je ‘m gekocht?

Ik ben nu op het punt aangekomen dat ik eigenlijk moet stoppen met kopen… maar dat ik het niet doe

17 likes

Hij ziet er mooi uit igg. Ik ben in de UK nu, hier is hij iets goedkoper… kan de admin mij niet verbannen van dit topic? Ik word teveel geinfluenced haha

Hahaha ik ging hier ff kijken of ze korting op mijn favoriet hadden.

SCORE

35 likes

Iemand nog goede deals gezien voor lingerie?
En ik zoek nog leuke zwarte laartjes, wilde deze (zijn niet mega duur) maar uitverkocht :frowning: en maar 38 is net te klein denk ik.

Maat 39 is nog wel in de winkel te verkrijgen alleen ga daar echt niet helemaal heen rijden (in mijn woonplaats hebben ze die laarsjes niet). Stom dat ze het niet vanaf de winkels versturen, sommige webshops doen dat.

1 like

Ik las niet en dacht dat dat laatste product een soort vibo was :see_no_evil:

2 likes

Geen petite denk ik hoor. Ligt ook aan hoe lang je benen zijn, ik ben ook 167 en heb lengtemaat 32 van de Jamie en dan zijn m’n enkels nog een beetje bloot. Weet niet of m’n reactie nu te laat is haha maar hoop dat je er nog wat aan hebt.