Ik draag ‘m als ik boodschappen ga doen, en in de trein en dan ben ik daar nooit bang voor. Op vakantie draag ik ‘m vooral in het vliegtuig en bij het zwembad, ook daar is het prima. Het enige moment waarop ik een beetje voorzichtig was, was in de metro in Rotterdam. Maar ik snap je punt wel, hij zou zo meegenomen kunnen worden.
Bedankt @Honey @soleado @Boba Dan ga ik zeker geen petite doen dan, bestel dan denk ik maat 30 en 32 om even te kijken wat het mooist zit!
Oehh thanks. Zit er een beetje naar te zoeken? Maar draag je daar ook nog wat onder? Of helemaal niks. Vind anders mn tetten zo hangen :’) want zie dat er geen cups in zitten. #bodynoob
Gotver… Dinsdag al die Jamie flared jeans besteld bij Zalando + nog een andere broek. Stond ook al op verwerkt enzo, krijg ik zojuist een mail dat die Jamie jeans geannuleerd is
En ik wilde nog een bestelling bij H&M plaatsen, heb daar een limitiet van 700 en begin van de week een bestelling van ongeveer 175 euro geplaatst, heb ik volgens die site geen bestedingsruimte meer om het achteraf te betalen. Check ik mijn saldo-info, moet ik volgens die info nog 650 betalen terwijl mijn saldo gewoon op 0 stond voor die bestelling van afgelopen week. Lekker bezig weer H&M.
(En heb al veel te veel op ‘vooruit betalen’ besteld deze week, dus wil dat niet weer als het niet nodig zou moeten zijn).
Ik heb nu een sexy bodysetje gekocht, kerstcadeau voor mijn vriend haha. Dusja nu draag ik er niks onder…
Dit bericht en je forum naam haha lof it
Nee vreselijk ding niet aan beginnen
@GEEZ jaaaa daar istie natuurlijk ook voor. Ga t gewoon doen, kijken wat mn scharrel ervan vindt. Nu bij Victoria’s secret geslaagd. Altijd als ik er ben is de sale gaar. En nu 2 favo bh’s gekocht.

En nu is het klaar hoor! Ga nu lekker simsen (die ik ook vandaag gekocht heb… )
Heeft iemand net nog besteld bij Nike? De site flipt de hele tijd bij mij en nu heb ik wel betaald maar geen bevestigingsmail en het staat ook niet bij mijn account?
Oh gelukkig! Dan kan ik morgen bellen en dromen over m’n sportlegging
Ik word zo hebberig van alles hier :’) Heb uiteindelijk ook de sims gekocht, en gisteren al wat dingetjes van Deciem en sokken van Happy Socks. Ondanks dat echt heftige fomo feelings over here
Hier precies dezelfde twijfel
- Niet eerder zoveel geld uitgegeven
- Het is de bedoeling dat ik op niet al te lange termijn een maatje kleiner pas.
Dus wat is verstandig
Ik ben aan de ene kant trots dat ik me goed heb ingehouden en bijna niks heb gekocht, maar aan de andere kant voel ik me door alle aankopen hier niet voldaan
Ik had geen zin om verzendkosten te betalen dus ik ga morgen even langs bij & other stories zodat ik mijn droomsjaal ook irl kan aanschouwen voor ik hem koop. Hoop dat er nog korting is! Ben overigens goed geslaagd, het enige wat ik wilde en niet in de sale heb weten te vinden is Liquid Spell van Davines voor mijn moeder als kerstcadeau, maar misschien vind ik die morgen ook nog in de stad!
Zalando is wel echt de flater van mijn bf geweest, maar 2 van mijn 20 dingen in wishlist waren in de aanbieding en de aanbiedingen waren karig, haha.
Ik kreeg kortsluiting bij Sephora. De aanwinsten:
- Charlotte Tilbury Pillow Talk lipstick
- Fenty Beauty eyeliner
- Berg hoofd, voet, hand, oog weet ik veel maskers
Van Douglas zijn 2 mascara’s onderweg (mijn favo Dior Overcurl).
En bij Uniqlo best wel impulsief een winterjas gekocht waar ik nog over twijfel.
Ik heb nog een minuut voor 12 een satisfyer afgerekend. Ik wilde hem al zo lang, nooit gedaan. 23 euro bij bol. Kanniewachten
Ik heb me ook door jullie laten inspireren. Maar ga er niet te diep op in want ben hier niet anoniem genoeg.
En, ik heb ook de Google Home Mini besteld
Oehh welke sjaal is het? 1 van die wollen of kasjmier? De korting is morgen ook nog geldig