Black Friday & Cyber Monday

https://m.nl.aliexpress.com/item/32579221832.html?spm=a2g0n.search-cache.0.0.383462afr27RjB
Alsjeblieft :wink:

1 like

Eindelijk eens een paar nieuwe shirts weten te scoren! Werd eens tijd, een hoop shirts zijn al meer dan 5 jaar oud of zitten onder de verf.

1 like

Het is wel echt een heel vreemd ding! Werkt wel goed naar behoren maar lijkt qua sensatie niet echt op een normale vibrator. Je voelt geen trilling bijv.

1 like

De oversized wool scarf! Voornamelijk om de hele mooie lichtblauwe kleur. :relieved::relieved:

2 likes

Wat vind je na een nachtje slapen van die laarsjes? Als je ze mwoah vind maar de koude enkels je beginnen te irriteren, dan kopen. Heb laatst een paar in mijn ogen lelijke schoenen gekocht. Kon geen mooie vinden maar had wel iets nodig wat lekker liep. Vind ze nog steeds spuug lelijk maar loop er inmiddels elke dag op. Soms is het gewoon functie over vorm

1 like

Dan heb je de acties van myprotein gemist! Eerder in de week 38% en gister zelfs 43% op alles.

Is er al een Satisfyer fan based topic?

1 like

Ik vind ze gewoon te duur voor wat het is haha. Ze zijn ook niet erg warm. Ik skip ze dus voor nu. Dan nog maar even koude enkels haha.

2 likes

Ik heb van alles gekocht bij Esprit en het zou vandaag komen, maar dat gaat niet meer lukken denk ik:(.

Verder wil ik nog heeeeel veel kopen, want wordt enorm hebberig van alle berichten hier.

Weet iemand toevallig of de Bijekorf nog aangevuld gaat worden tijdens de kortingsdagen?

Mijn nike bestelling is al bezorgd :smile: Ik dacht dat het wel even zou duren in verband met de drukte maar heel fijn dit!

3 likes

Heb nog een doos Barebells eiwitrepen salty peanut en white chocolate almond toegevoegd. Weer een voorraadje

Denken jullie dat er dit weekend nog voorraad wordt aangevuld? Was te laat voor de Rituals die ik wilde bij Douglas en Asos heb ik ook nog niet besteld omdat er best veel niet meer in mijn maat was… En maandag is ook nog Cyber Monday toch? Zijn er dan weer andere aanbiedingen of is dat de ‘restjes’ van het weekend?

1 like

Ik weet niet hoe het zit bij online winkels. Maar in echte winkels worden vaak op de dinsdag, donderdag en vrijdag ( licht eraan per winkel en per stad) alles aangevuld. Ik gok dat de maandag de restjes zijn

1 like

mijne ook! Zo fijn!

Ja die van mij ook (donderdag vesteld). Er stond op of voor dinsdag, dus aardig snel. Ik heb het bij mn ouders laten bezorgen want ben zelf niet thuis. Hoop dat zalando niet zo snel komt, want daar ben ik vergeten bezorgadres te wijzigen dus die komt wel thuis

Oeh, weet je ook voor hoeveel?

Shit ik wilde nog Nikes bestellen maar helaas duurde black friday daar maar tot vrijdag :joy:.

1 like

Hoe dik/groot zijn de pakketten van gymshark eigenlijk? Ik zag het pakje wat mijn zusje binnen heeft gekregen voor mij, en er zitten (hopelijk) een legging en een top in maar het is zo dun haha, en ik las laatst iets over opgesplitste orders dus misschien is dat hier ook zo?

Dacht ik maar het zat er toch echt beide in!

1 like