Oeh die is mooi!! Dankjewel
Super leuk! Welke zijn dit?
Mijn satisfyer wordt vandaag bezorgd mn vriend is niet thuis vandaag en hij wenste me veel plezier vanmiddag toen hij net van huis ging haha
Kreeg een mail dat mn gymshark bestelling vertraagd is, huilonnn
Ja ik ook gisteren. Zo irritant dat ze de bestellingen blijkbaar niet op volgorde van bestellen afwerken.
H&M heeft al Cyber Monday sale maar vind het tot nu nog niet veel soeps
Ik ben gewoon ergens teleurgesteld dat ik niets heb gekocht haha.
Naja, niets voor mezelf haha. We hebben wel de Karwei leeggekocht voor het verhuizen.
Opnieuw kopen en die anderen terugsturen?
Een item uit mn gymshark bestelling is toch niet leverbaar… krijg ik een mailtje over net. Het is een topje van 9 euro en als goedmakertje krijg ik een kortingscode van 35 euro
Wow lekker goedmakertje! Was dat de eigenlijke waarde, of?
Ik had één legging dubbel per ongeluk in de hectiek (maar met andere kleur band), op deze manier mag er ook wel één van de 2 niet leverbaar zijn
Hahaha dat is nog eens vriendschap! Hopelijk maakt ze het niet open als ze visite heeft ofzo
Ik keek al een tijdje uit naar de Black Friday
Ik heb het volgende gekocht:
- Si van Giorgio Armani bij de Kruidvat voor €57 euro (50 ml!)
- Bobbi Brown foundation
- Bobbi Brown bronzer
- Happy Socks cadeau voor mijn vriend
- H&M bestelling (de bekende jeans x2)
- Zara bestelling
- About you bestelling
- servies van de blokker
- en nog 2 paar schoenen.
En dat alles voor 1/3 van mijn salaris
Dankzij jullie heb ik ook een satisfyer besteld. Dinsdag wordt ie bezorgd. Dan wordt feest die dag:smirk:
Verder kocht ik een Google Chromecast (superblij mee!). 2 rokken, een glittertop, nyx poeder en een nieuwe beautyblender.
Ik was vrijdag te laat bij Nike, weet iemand toevallig of Nike ook mee doet aan Cyber Monday?
Waar kon ik stevige flared leggings vinden voor grote mensen. Ik wil er nu een kopen maar wil zeker zijn dat hij lang genoeg is.
Daar niks gevonden.
Topshop?
Op Ali voor, 33 dollar!
Ik zoek ook een flared broek. Alleen dan voor korte benen ahah!
(En inmiddels moet die nog passen bij mijn baby belly)
Ik heb er 1 van costes en die is lang genoeg (ik heb lange benen en dat soort broeken zijn me bijna altijd te kort)