Black Friday & Cyber Monday

Ik heb dit ook gehad door zooltjes! Heb 2 weken pijn geleden maar nu zitten ze heerlijk!

Ik heb echt alleen maar hele slechte leggings van forever21 gehad. Heb je linkje van een goeie?

Oh wat apart, ik heb ze alleen maar van F21 en eentje van under armour die ik ruk vind haha.
Ik heb nu deze besteld, maar weet dus nog niet hoe die bevalt: https://www.forever21.com/eu/shop/catalog/product/f21/activewear_bottoms/2000297154
Anderen die ik heb zijn niet meer te koop dus kan ik geen linkje meer van vinden

liefde voor degenen die h&m shaping jeans aanraden. Ze zitten inderdaad heel lekker.

Hm deze ziet er wel goed uit. Mijne waren ook altijd wel wat goedkoper geloof ik. Wel heel jammer dat ze die foto’s zo overduidelijk bewerken.

1 like

Ohh pfft niet goed gelezen :sweat_smile: dankjewel!

1 like

Normale maat.

Voor de beautyliefhebbers, UD Ultimate Naked Basics is nu maar 34,99 bij ICI Paris XL!

5 likes

image
Toch nog een black friday deal gescoord.

4 likes

€99 en ik heb hem uiteindelijk bij Expert besteld. (Het is trouwens de Charge 3)

Is ook bij de MediaMarkt in de aanbieding zag ik!

2 likes

Klopt, ook bij bol.com en coolblue! Maar daar waren ze uitverkocht of waren niet alle kleuren afgeprijsd.

Krijg ik eindelijk een mailtje van gymshark dat mijn order verstuurd is… is het mijn bestelling van vrijdag :triumph: en ik heb vrijdag 2 bestellingen geplaatst dus waarom word er maar 1 verzonden? En waarom worden bestellingen van vrijdag eerder verstuurd dan die van maandag

Mijn order van vorige week maandag is vorige week verstuurd, maar bij PostNL staat nog steeds dat de zending wordt verwacht maar nog niet in het sorteerproces zit :frowning:

Ik heb dat ook met Asos :sleepy:

Haha ja ik ook met Asos, zalando en mango :see_no_evil: maar die heb ik allemaal wat later besteld dan Gymshark

Dat is ook echt kut! Heb je ook die melding dat ze het druk hebben door black friday?

Mehh wilde mijn schoenen graag aan morgen :sob:

Bij mij is het juist te snel. Had gisteren nog wat besteld , krijg het vandaag binnen terwijl ik woensdag had aangegeven. Maar ik ben net wel, net niet thuis op t moment dat ze leveren.

1 like

Ik bestelde bij de Wehkamp zonder avond en ik Kreeg het maandag ochtend al binnen.