Catwalk Junkie heeft mooie flared broeken. Ze zitten ook echt heerlijk en leuke printjes. Mango verkoopt best veel verschillende maar allemaal bizar lang… Only heeft er één in lengtemaat 30 maar die is wel met een normale gulp/knoop. Dmv zo’n speciaal verlengstukje los je dat voor een zwangere buik vrij simpel op. Sowieso vond ik die verlengstukjes ideaal!
Shit, net nog 2x laten verleiden door cyber monday Wel 1 kerstcadeautje en de andere een trui van stories die ik al lang wou… echt kappen nu
Ahh die is zooo fijn, heb m zelf ook in het roestbruin! Ga je geen spijt van krijgen
Ik kan het eens proberen. Dank je wel voor de link.
Weet iemand hoe de jasje van Goosecraft vallen? Ik draag meestal maat 38. Maar twijfel tussen M en L. @KatyS misschien?
Ligt er een beetje aan hoe je ze wilt dragen! Als je een nauwsluitend model wil, die je bijvoorbeeld niet echt over dikke truien wilt dragen maar meer als een soort blazer dan je eigen maat. Als je hem meer als buitenjas gebruikt doorgaans één maat groter dan de maat die je normaal draagt
MAAKONSLOS -> Zalando 20% vanaf 80 ekkies ook geldig op afgesprijsd joepie
Hehh ik dacht wat een rare Scandinavische code: MAAKONS… hahaha
wat je leest ben je zelf
Ik heb net eindelijk een kado voor mijn moeder weten te scoren: op caseable.com kun je alles (designercovers voor telefoons, sleeves voor laptops etc.) met 50% korting bestellen! Ik heb een case voor haar kindle besteld, van 30 euro naar 15 + 3 euro verzendkosten. Ik heb mijn eigen ereadercover daar ook vandaan en na drie jaar is hij nog perfect, dus tip als iemand nog zoiets sufs zoekt haha.
Wow thanks! Ik ben al heel lang op zoek naar een laptop sleeve die leuk maar niet superduur is, dus dit is echt heel chill!
haha er was zo veel keus dat ik nu twijfel:
(leuk want ik hou van wetenschap en dat is generally ook wat ik doe met mn leven/toekomst)
(supercute en woordgrap en past bij mn laptop)
Ik stem op de eerste, gezien wetenschap je interesseert en het bij jou past.
Ongevraagde mening misschien, maar here you go.
Weet iemand toevallig of de korting bij The Body Shop vandaag ook nog in de winkel geldig is of alleen online?
Ook in de winkels als het goed is,
Heeft iemand nog goede powerbank aanbieding gezien?
De Dr Martens die ik bij de asos heb gekocht met black friday korting passen me helaas niet door mijn zooltjes Voor ik ze retourneer kan ik misschien iemand hier er blij mee maken?
Het is de pascal variant in maat 38
Oh shit! Heb je normaal ook 38? Ik heb m’n eigen maat besteld maar heb ook zooltjes