Ik zie nu ook al korting bij Gymshark, zijn dat de kortingen al of worden ze nog hoger?
Ik ben niet @9000 maar ik heb deze ook en vind âm heeel fijn! Heb zelf gevoelige huid/rosacea en onzuiverheden op mân wangen en vind âm niet te agressief. Doe wel max 1 keer per week. Je huid wordt suuuperzacht en gaat ook echt stralen.
Ik heb mijn vader geinstrueerd om 3 dingen bij gymshark te kopen voor sinterklaas voor mij en stress m zo erg. Ik wil het gewoon zo graag hebben en nu moet ik op hem vertrouwen
Ik hoop dat Polaroid Originals weer mee doet. Ik wil heel graag de Mickey Mouse frames kopen, maar het is een dure hobby. Vorig jaar was er 20% korting met Black Friday, dus fingers crossed!
Verder ben ik vrij vrijdag, dus ik ga winkelen. Sinterklaascadeautjestijd.
Dan heb je wel veel vertrouwen in je vader. Ik zelf zou daar nooit op gokken en t zelf bestellen. Dan wist ik zeker dat ik t kreeg
Oe klinkt goed! Dus het geld wel echt waard dus?
Nee dit zijn de kortingen voor morgen. Je kunt nu niks in je mandje doen of afrekenen. Vanaf morgen pas weer
heb idd al een bestelling geplaatst. Als ik vrijdag een betere deal zie kan ik ze nog altijd retourneren.
Bij Kruidvat geld er voor uggs wel een speciaal retourproces stond er bij (binnen de 14 dagen via een speciale link)
âRun to the winkelâ haha
Ja vind ik wel! Ik had âm wel met korting gekocht, toen was ie rond de 60 geloof ik.
Ik heb een waslijst naar mân werkmail gestuurd en ga mân wekker zetten morgenmiddag Leuke kortingen bij Gymshark
Ja!!! ik ga een kwartier eerder weg van mn werk morgen vorige keer moest ik op mn werk bestellen maar werk in de zorg dus dat is wel lastig want zit niet vaak achter een pc.
Ik werk ook in de zorg, maar heb deze week een afdeling waarbij ik groot deel van de dag achter de computer zit Ben bang dat me dat komende week wel veel geld gaat kosten haha
Ahhh dat is fijn! Dan kun je tenminste rustig even zitten. Ik heb de vorige keer een paar bellen moeten negeren
Same. Ik heb zelfs een excelsheet gemaakt met linkjes
Ja ik heb alles wat ik wil openstaan in aparte tabbladen en dan moet ik morgen maar even kijken hoe het gaat. Vraag me wel af of ze nog gaan restocken voor de kerst?
En zoals die flex die nu met 70% en 50% zijn, ik neem aan dat die niet meer terugkomen en de dingen met lagere kortingen wel.
Ja ik heb ook wel het vermoeden dat die eruit gaan. Ook de 1.0 varianten van oa de sleek sculpture die nu echt 16 euro is ofzo.
Geen idee wat het verschil is met dr 2.0âŠ
Ik ben aan het twijfelen over wat ik zal bestellen bij Gymshark. Ofja, vooral hoeveel Ik zie meerdere mooie sportleggings die ik wel zou willen hebben, maar ik heb er nooit eerder besteld dus heb geen idee of ze goed zullen zitten. En retourneren is niet echt een optie geloof ik gezien het niet gratis is en dat een duur grapje wordt naar het buitenland. Maar het is ook shit om geld uit te geven en de leggings daarna ongedragen in de kast blijven liggen. Lastig, lastigâŠ