Black Friday & Cyber Monday

Ja al mijn schoenen zijn 38! Ze knelden alleen bij de wreef, waar de stiksels onder de veters zitten zeg maar. Normaal gesproken loop ik het wel uit maar dit was echt pijnlijk. Ik heb dus wel per ongeluk de pascal besteld ipv de normale, misschien dat dat scheelt!

Fiets ik toch nog even langs!

Ik heb eerder ergens hier gelezen dat ze wel op maat vallen, maar ik heb er niet superveel verstand van haha.

1 like

Ja ik heb dezelfde als jij besteld, oh nooo. Maar dat knellen is wel bekend dus misschien kan ik het aan om ze thuis uit te lopen.

Ja ik hoop dat het bij jou beter valt! Zooltjes kunnen ook zo verschillend zijn. Bij mij was het echt te pijnlijk helaas. Ik ga uit frustratie maar Chelsea boots bestellen.

1 like

Dat knellen bij de wreef had ik ook met mijn Pascals! Heb zelf geen zooltjes. Heb ze een maand moeten inlopen en nu is dat weg, is wel een bekend probleem bij dr martens.

1 like

Komende 4 uur nog -$10! Dan vind ik de prijs wel oké, anders veel te duur :see_no_evil:
Ben er wel super blij mee!

3 likes

Thanks voor de tip! Ik zou ook graag een laptopsleeve willen maar wanneer wordt de korting verrekend? Ik kan namelijk geen code o.i.d. vinden en in mijn winkelmand blijft het dezelfde prijs (geen korting dus)?

Toch blij dat ik gewacht heb op vandaag: er was 30% korting bij forever21, maar vandaag 30% én free delivery. Dus even een sport bh en legging gekocht. Kan de sportkleding van Forever21 van harte aanbevelen, ik haal daar m’n leggings en de high impact sport bh’s, zeer tevreden mee en squatproof!

3 likes

Ik ben gezwicht en heb ook een satisfyer besteld.
En twee truien en twee broeken. Van de broeken stuur ik er een terug denk ik.

En het kerstcadeau van mijn moeder. Ik hoef nog maar één cadeau te kopen en dan mag ik van mezelf tot de sale in januari niks meer uitgeven.

4 likes

Ik kreeg net een melding dat je met de code MAAKONSLOS op Zalando nog 20% extra korting kreeg vanaf 80 euro. Misschien heeft iemand er nog wat aan!

Ik heb dit ook gehad door zooltjes! Heb 2 weken pijn geleden maar nu zitten ze heerlijk!

Ik heb echt alleen maar hele slechte leggings van forever21 gehad. Heb je linkje van een goeie?

Oh wat apart, ik heb ze alleen maar van F21 en eentje van under armour die ik ruk vind haha.
Ik heb nu deze besteld, maar weet dus nog niet hoe die bevalt: https://www.forever21.com/eu/shop/catalog/product/f21/activewear_bottoms/2000297154
Anderen die ik heb zijn niet meer te koop dus kan ik geen linkje meer van vinden

liefde voor degenen die h&m shaping jeans aanraden. Ze zitten inderdaad heel lekker.

Hm deze ziet er wel goed uit. Mijne waren ook altijd wel wat goedkoper geloof ik. Wel heel jammer dat ze die foto’s zo overduidelijk bewerken.

1 like

Ohh pfft niet goed gelezen :sweat_smile: dankjewel!

1 like

Normale maat.

Voor de beautyliefhebbers, UD Ultimate Naked Basics is nu maar 34,99 bij ICI Paris XL!

5 likes

image
Toch nog een black friday deal gescoord.

4 likes