€99 en ik heb hem uiteindelijk bij Expert besteld. (Het is trouwens de Charge 3)
Is ook bij de MediaMarkt in de aanbieding zag ik!
Klopt, ook bij bol.com en coolblue! Maar daar waren ze uitverkocht of waren niet alle kleuren afgeprijsd.
Krijg ik eindelijk een mailtje van gymshark dat mijn order verstuurd is… is het mijn bestelling van vrijdag en ik heb vrijdag 2 bestellingen geplaatst dus waarom word er maar 1 verzonden? En waarom worden bestellingen van vrijdag eerder verstuurd dan die van maandag
Mijn order van vorige week maandag is vorige week verstuurd, maar bij PostNL staat nog steeds dat de zending wordt verwacht maar nog niet in het sorteerproces zit
Ik heb dat ook met Asos
Haha ja ik ook met Asos, zalando en mango maar die heb ik allemaal wat later besteld dan Gymshark
Dat is ook echt kut! Heb je ook die melding dat ze het druk hebben door black friday?
Mehh wilde mijn schoenen graag aan morgen
Bij mij is het juist te snel. Had gisteren nog wat besteld , krijg het vandaag binnen terwijl ik woensdag had aangegeven. Maar ik ben net wel, net niet thuis op t moment dat ze leveren.
Ik bestelde bij de Wehkamp zonder avond en ik Kreeg het maandag ochtend al binnen.
Ik kreeg gister een mailtje dat mijn bestelling van vrijdag langer gaat duren… dus je hebt nog geluk dan. Ben benieuwd hoe lang alles gaat duren.
Stom ik mag ook niet meer zeuren eigenlijk want mn bestelling van maandag is nu ook verzonden. 2/3 zijn iig onderweg nu
Zou 1 gymshark legging gewoon door de brievenbus bezorgd worden? Wordt namelijk morgen bezorgd, maar dan ben ik er niet.
Dit heb ik ook, vrijdag besteld dan. Alles gaat gewoon wat langer duren helaas. Begrijpelijk ook als er héél veel besteld is
Ja! Zitten in zakken dus gaat vaak makellijk door de bus.
Ik heb ook nog maar één pakketje binnengekregen. Espritbestelling van vrijdag is verstuurd, maar nog ergens in Duitsland en die van donderdag is nog niet eens onderweg. Rumag geen idee, die sturen blijkbaar geen T&T. Andere kan ik hopelijk vanmiddag ophalen, maar ook die heeft vertraging.
En ik ben zooooooooooooooo benieuwd!
Oh yeah!
Ik wacht op drie orders uit Amerika en ben er nu alweer klaar mee
Ik heb mijn pakketjes van &other stories binnen. 1 trui past, de rest is te groot. Baal heel erg.
Heeft iemand die loafers toevallig? Lopen ze erg uit?