Black Friday & Cyber Monday

Las vandaag dat er dit weekend 38% meer ideal betalingen zijn gedaan dan vorig jaar tijdens black friday (weekend).
En in Amerika is er voor 6,22 miljard :scream: aan aankopen gedaan, en dit is ook een kwart meer dan vorig jaar

1 like

Wowww bizar!

Hoe ironisch haha, ik als TS, er al maanden naar uitkijkend, heb uiteindelijk niets gekocht. Allerlei rekeningen op de mat die ik maar in 1 keer betaald heb (zoals eigen risico, terugbetalen zorgtoeslag 2017 en 2018) hahaha, toch maar even de volwassene uitgehangen :cry: :joy: . Volgend jaar dan maar!

Geniet wel heeeeeeel erg van alle aankopen, love it :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Kan je wel nagaan wat voor een winstmarge er op deze producten normaal gesproken zit…

Verlengstukjes? In de zin van een elastiekje maar dan iets meer advanced?

Precies. Een elastiekje kan gaan snijden als je zit en er blijft een gapend gat over bij je rits. Niet heel charmant.

Er zijn verschillende soorten. FlexiBelt is er één van en o.a. Bol.com. verkoopt ze. Daar zitten ook verschillende kleuren stoffen bij zodat het nog minder opvalt als je trui of shirt omhoog kruipt.

1 like

Thnx, ga ik eens bekijken!

Haha, herkenbaar! Ik heb alleen dingen gekocht als sintcadeautjes, maar eigenlijk niks voor mijzelf. Ik heb me eigenlijk ook wel weer geïrriteerd aan alle GEWELDIGE AANBIEDINGEN die eigenlijk niks meer inhielden dan 20% korting op wat geselecteerde producten. Wat een fail…

2 likes

Ja ik wil het niet eens weten :sleepy:

1 like

Ik heb m’n gymshark leggings teruggestuurd :open_mouth: vond ze toch te krap. Nu hopen dat dat allemaal werkt met het paypal retour terugvragen!

Misschien had iemand ze hier wel willen hebben ? :open_mouth: Dan had je zeker je geld gekregen

3 likes

Aah helemaal niet aan gedacht! Ze liggen nu al bij de postNL :frowning: De een was er sowieso nog in de shop (die was niet zo snel uitverkocht) dus verwacht ook niet dat die mega populair was geweest hier.

Ik heb besteld bij de volgende webshops (met het aantal bestellingen erachter) :grimacing:

-Zalando 3x
-H&M 2x
-America Today 1x
-Wehkamp 2x
-Bershka 1x
-Zara 1x
-OModa 2x
-Nike 1x
-MediaMarkt 1x (afwasmachine, die had ik gewoon nodig en telt niet echt haha)

Ik zal verslag doen van mijn aankopen als ik eenmaal alles binnen heb, maar ik heb er nog maar 2 binnen: eentje van H&M die ik nog niet goed bekeken heb, en de afwasmachine :sweat_smile:

En in de volgende winkels heb ik op Black Friday deals gescoord:

• Hudson’s Bay: Adidas sneakers van 100 naar 20, Antik Batik jurkje van 249 naar 60, Limited Edition Moleskine voor vriendin van 20 naar 8 + diverse kleine cadeautjes met 30% korting
  • Douglas: parfum giftsets Thierry Mugler - Angel en Viktor en Rolf - Flowerbomb met 25% korting en een paar Rituals giftsets (Sakura, Samurai en Hammam) met volgens mij 30% korting, dit zijn allemaal cadeaus
  • Weekdays: bodycon jurk van 40 naar 12 euro, maar ik denk dat ik die retourneer omdat hij erg opkruipt
5 likes

Vrijdag bij Asos een bestelling gedaan en normaal komt het op zaterdag toe. Da’s veel later dan normaal, dus ik hoop dat het vrijdag al toekomt. Maar heb nog geen bericht gekregen dat m’n bestelling verzonden is dus ik vrees ervoor :frowning:

Mijne is vrijdag verzonden maar nog steeds niet bij postnl :weary:

1 like

Ik had 2 topshop jamie broeken besteld bij zalando en die zijn binnen maar de ene komt echt tot halverwege m’n onderbeen? En de ander is wel gewoon lang genoeg terwijl het hetzelfde model en maat zou moeten zijn, super vaag, denk dat ze gewoon het verkeerde model hebben opgestuurd ofzo… maar wel stom want heb m dus wel met korting besteld en gewoon het verkeerde product ontvangen, denken jullie dat ik dan alsnog de goede kan krijgen met korting?

En mijn Victoria’s Secret pakketje is ook binnen, best wel snel vind ik!

Ik heb Zalando gemaild met datzelfde probleem (schoenen met 70% korting, blijken te klein). Ik mocht opnieuw bestellen en daarna weer contact zoeken, dan kreeg ik het verschil terug.

1 like

Oh nee, nog erger, dan zit je zeker in spanning af te wachten :smiley: Hopelijk duurt het niet lang meer !

Ik ben zooo benieuwd hoeveel geld dit heeft gekost :stuck_out_tongue:

5 likes

Haha, ik zal alles even bij elkaar optellen zodra ik thuis ben :slight_smile: En uiteraard de producten reviewen zodra ik ze binnen heb.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik moeilijke maten heb en daardoor vaak heel veel bestel omdat dit de kans vergroot dat ik iets kan houden :’) Dit werkt natuurlijk wel mijn obvious koopverslaving in de hand.

To be continued!

2 likes

@NeverLeNkemise mijne ook precies hetzelfde, verzonden maar niet in sorteerproces. Vraag me af of het dan wel echt al verzonden is :sweat_smile:
Heb er ook eentje naar een verkeerd adres verzonden dus zit elke dag te checken wanneer er een tijd komt te staan zo irritant.