Ik ken het gevoel… Die broek kun je idd beter niet kopen want daar ga je echt spijt van krijgen
Ja, ben zelf ook al vaak in die valkuil getrapt, dus ik herkende hem al ;p
Wow, prachtig! Beste deal van het topic. Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? En is de prijs inclusief glazen?
Dank je voor de informatie en gefeliciteerd met je nieuwe bril! Met glazen is het al helemaal een koopje ik neem aan dat je geen hoge sterkte hebt? Want met verdunningen is het meestal wel duurder (100 euro per verdunning bij mij).
Ah op die manier! Dan heb je handig gebruik gemaakt van de aanbiedingen. Ik zou helaas meer moeten betalen vanwege mijn hoge sterkte, maar gezien het feit dat het een merkmontuur is zou het alsnog een goeie deal zijn
Ik heb besteld bij Asos, parfumdreams, etam en zalando maar er is nog niets binnen
Ik heb vandaag mijn schoenen en een gedeelte van de Esprit-kleding binnengekregen. Zo blij met alles. Kreeg ook direct een kortingscode voor Esprit erbij, dus weet nu al waar ik weer ga bestellen straks:p.
Mijn Gymshark bestelling is ook onderweg! Ik heb er nog nooit iets besteld, dus hoop dat alles past. (En mijn satisfyer komt morgen binnen )
Mehhh mijn docs die ik met korting bij asos heb besteld zijn te groot :((( nu terugsturen, bye goede deal
Kan je niet ruilen? Of even een berichtje sturen naar de klantenservice
Goeie, heb ff een mailtje gestuurd. Fingers crossed
Mijn Zara bestelling staat nog steeds op “wordt voorbereid”
Het zijn maar 2 dingen, waarom duurt het zo lang
Ik heb zondagochtend besteld bij zalando en had het vandaag binnen. Als laatste besteld en als eerste binnen ik denk dat afhankelijk is van welk magazijn het komt ofzo?
Vandaag mijn Gymshark bestelling ontvangen en snap de hype helemaal Helaas is de legging en de bh die ik per ongeluk in plaats van een legging had besteld ietsje te groot. Twijfel echt of ik het niet gewoon zal houden voor Yoga, want daarvoor zit het prima…
Is dat terugzenden en geld terugvragen via paypal veel gedoe?
Volgens mij moet je dan de verzendkosten betalen of is dat juist wat je kunt terug vragen via pp? Ik betaal altijd met creditcard dus geen ervaring mee; verkoop zelf de dingen die niet goed zijn via mp.
Misschien is hier iemand die het over wilt nemen? Weet niet wat je had besteld
Heeft iemand zijn douglas bestelling al? Ik vond het super raar want ik moest voor een mascara een bezorgmoment kiezen terwijl het volgens mij door de brievenbus past maar dat bezorgmoment is gewoon voorbij gegaan? Op de t&t staat ook dat ze nog bezig zijn met voorbereiden dus ik snap heel dat bezorgmoment niet?
Ja! Ik heb vrijdag avond besteld en maandag binnen gehad.
Ik heb wel pas maandag besteld, dus na de hele hoos
Mijn bestelling is ook maandag binnen gekomen!
Douglas was het eerste pakket dat binnen kwam bij mij, had het wel donderdag of vrijdag besteld.
Gymshark komt eindelijk vandaag!
Asos (vrijdag) en mango (via zalando) staan aangemeld.
Oysho via zalando van vorige week vrijdag is nog niet verzonden.
Asos van maandag is nog niet verzonden.