Mijne is nog niet eens aangemeld bij post nl
Oh no dat duurt wel erg lang dan!
Inderdaad, mijne ook nog nergens aangemeld
Ik had een H&M bestelling gedaan en heb alles weer terug gestuurd Zat nog te twijfelen over een broek, maar eigenlijk kon ik niet ademen toen ik hem aanhad, dus helaas.
Het bleek dat ik alles gewoon in mijn mail had staan, dus hier komt het: 1959 euro excl de afwasmachine!
Zalando 242, 253 en 266 euro
America Today 103 euro
H&M 129 en 71 euro
Wehkamp 25 euro
Bershka 47 euro
Zara 150 euro
Omoda 216 euro
Nike 70 euro
Douglas 242 euro (allemaal cadeaus waaronder ook gezamenlijke cadeaus: V&R Flowerbomb EdP Limited Edition giftbox 71 euro, Mugler Angel Star Collective Geurset EdP 81 euro, en drie grote Rituals sets voor 30 euro per set)
Hudsonâs Bay 115 (zitten ook cadeaus bij)
Ben benieuwd wat ik hier allemaal van ga houden! Meestal is het erg teleurstellend omdat ik geen gangbare maten heb.
Ik ken het gevoel⊠Die broek kun je idd beter niet kopen want daar ga je echt spijt van krijgen
Ja, ben zelf ook al vaak in die valkuil getrapt, dus ik herkende hem al ;p
Wow, prachtig! Beste deal van het topic. Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? En is de prijs inclusief glazen?
Dank je voor de informatie en gefeliciteerd met je nieuwe bril! Met glazen is het al helemaal een koopje ik neem aan dat je geen hoge sterkte hebt? Want met verdunningen is het meestal wel duurder (100 euro per verdunning bij mij).
Ah op die manier! Dan heb je handig gebruik gemaakt van de aanbiedingen. Ik zou helaas meer moeten betalen vanwege mijn hoge sterkte, maar gezien het feit dat het een merkmontuur is zou het alsnog een goeie deal zijn
Ik heb besteld bij Asos, parfumdreams, etam en zalando maar er is nog niets binnen
Ik heb vandaag mijn schoenen en een gedeelte van de Esprit-kleding binnengekregen. Zo blij met alles. Kreeg ook direct een kortingscode voor Esprit erbij, dus weet nu al waar ik weer ga bestellen straks:p.
Mijn Gymshark bestelling is ook onderweg! Ik heb er nog nooit iets besteld, dus hoop dat alles past. (En mijn satisfyer komt morgen binnen )
Mehhh mijn docs die ik met korting bij asos heb besteld zijn te groot :((( nu terugsturen, bye goede deal
Kan je niet ruilen? Of even een berichtje sturen naar de klantenservice
Goeie, heb ff een mailtje gestuurd. Fingers crossed
Mijn Zara bestelling staat nog steeds op âwordt voorbereidâ
Het zijn maar 2 dingen, waarom duurt het zo lang
Ik heb zondagochtend besteld bij zalando en had het vandaag binnen. Als laatste besteld en als eerste binnen ik denk dat afhankelijk is van welk magazijn het komt ofzo?
Vandaag mijn Gymshark bestelling ontvangen en snap de hype helemaal Helaas is de legging en de bh die ik per ongeluk in plaats van een legging had besteld ietsje te groot. Twijfel echt of ik het niet gewoon zal houden voor Yoga, want daarvoor zit het primaâŠ
Is dat terugzenden en geld terugvragen via paypal veel gedoe?
Volgens mij moet je dan de verzendkosten betalen of is dat juist wat je kunt terug vragen via pp? Ik betaal altijd met creditcard dus geen ervaring mee; verkoop zelf de dingen die niet goed zijn via mp.
Misschien is hier iemand die het over wilt nemen? Weet niet wat je had besteld