Heeft iemand zijn douglas bestelling al? Ik vond het super raar want ik moest voor een mascara een bezorgmoment kiezen terwijl het volgens mij door de brievenbus past maar dat bezorgmoment is gewoon voorbij gegaan? Op de t&t staat ook dat ze nog bezig zijn met voorbereiden dus ik snap heel dat bezorgmoment niet?
Ja! Ik heb vrijdag avond besteld en maandag binnen gehad.
Ik heb wel pas maandag besteld, dus na de hele hoos
Mijn bestelling is ook maandag binnen gekomen!
Douglas was het eerste pakket dat binnen kwam bij mij, had het wel donderdag of vrijdag besteld.
Gymshark komt eindelijk vandaag!
Asos (vrijdag) en mango (via zalando) staan aangemeld.
Oysho via zalando van vorige week vrijdag is nog niet verzonden.
Asos van maandag is nog niet verzonden.
Heeft iemand al een verzendbevestiging of iets van de Zara? Heb 23-11 bestelt en mijn bestelling staat nog steeds op verwerken
Terugsturen met paypal is superhandig. Bewaar je verzend- en betaalbewijs, upload een foto daarvan en binnen 2 weken ong terug op je rekening gestort.
Mijn hele bestelling gaat terug T___T
De grijze crop top was te groot (maat M).
De ombre legging (maat S) en top (ook maat S) waren de goede maat, maar de kleur vloekte enorm met mân huidskleur/haarkleur dus helaasâŠ
Iemand hier die alles wil overnemen? Anders stuur ik het morgen terug.
Mijn pakket van de 23e kwam gisteren binnen!
Welke grijze crop top en voor hoeveel? Welke maat heb jij en hoe valt ie?
Thanks voor alle reacties. Toen ik net bij de t&t keek stond er dat ie vanavond geleverd wordt!
Ik heb interesse!. Moet alleen wel wachten tot morgen mijn eigen bestelling binnenkomt zodat ik weet of s me past. Ook de croptop in maat m lijkt m chill voor yoga.
Ik heb vanmorgen een mailtje met verzendbevestiging gehad van mijn bestelling van de 23e!
Ik zie nu via mijn account dat mân bestelling ook verzonden is! Heb nog geen verzendbevestiging in mân mail, maar dat zal in de loop van de dag dan wel komen.
Ja, dat snap ik. Het is ook achterlijk lang om op een bestelling te wachten. Heb je geen verwachting van levering in je account staan? Anders zou ik gewoon een berichtje naar de Zara sturen. Misschien dat ze 'm dan sneller afhandelen
Als het personeel achter de schermen hetzelfde is als het personeel in de winkel dan zullen ze om je te pesten er nog langer over doen.
Ik heb de 22e dr martens besteld op asos en nog niet ontvangen, als het goed is komen ze morgen. Maar ik wacht gewoon rustig af? Ze hebben het allemaal mega druk. Door BF moest alles maar meer, goedkoper en sneller. Ik denk dan alleen maar: duh natuurlijk kunnen ze dat niet. Genant ook eigenlijk, dat er zoveel gekocht wordt dat alles vastloopt.
Ik verkoop het alleen in 1 pakket, want anders heb ik toch nog verzendkosten naar Gymshark
Ik heb mijn oorspronkelijke post gequote in mijn vorige bericht. Het is de grijze crop top in de eerste foto (Maat M). Ik zit vaak tussen S-M in met bovenstukken en deze was net iets te flubberig bij mijn schouders.
Prima, laat maar weten! Ik kwam er achter dat je je eigen retour-etiket moet printen, dus ik kan het pas maandag verzenden want ik heb geen printer ;")
Oh, daar ben je dan weer mooi klaar mee Echt balen wanneer een bestelling zo vertraagd is!