Black Friday & Cyber Monday

Hahaha nee douglas doet kleine dingen altijd in een enorme doos met ook nog plastic erbij zodat het niet beschadigt :joy:

1 like

Ik heb pas maandag besteld. Hoe lang wacht je al?

image

Deze set in S

image
En hiervan alleen de croptop in M

1 like

Ik heb alles al binnen van black friday (ofja, een paar moet ik nog ophalen) en morgen komt mijn cyber monday bestelling. Vind het net snel gaan dit jaar!

Ik heb mijn bestelling van Clinique vandaag binnen gekregen (zondag besteld). Ik had drie dingen besteld, maar kreeg door mijn bestelwaarde een make-uptasje met miniatuurdingetjes gratis en daarnaast nog wat standaard samples. Al met al leek het best een hoop.

3 likes

Mijn asos bestelling staat voor nu op vandaag, ben benieuwd.

Dat is een leuk extraatje ja! Kreeg hem afgelopen maandag in de winkel ook mee.

Godver. Ik had 1 trui besteld bij de h&m met black friday.
Duurde en duurde maar…

En nu ineens wordt de bestelling geannuleerd omdat het eigenlijk uitverkocht is. Terwijl op de site die trui gewoon staat en dat er nog enkele stuks zijn!!
Ik ben zo pissig erover want had me zo op die trui verheugd…

Ik heb uiteindelijk bijna niets gekocht want kon gewoon niet kiezen. Uiteindelijk een nieuwe Levi’s gekocht met 30% en een bestelling gedaan bij Glossier (naar een bedrijf in UK laten sturen die het dan weer doorsturen) met 20%. Dus dan bespaar ik uiteindelijk die kosten van het doorsturen. Hopelijk komt het volgende week!!

Mijn Douglas bestelling bevatte trouwens niet de testers en een extra cadeau dat ik zou krijgen, is het bij andere mensen wel allemaal goed gegaan?

1 like

Ik ook niet maar ik wist ook niet dat dat erbij zou zitten

Het was trouwens inderdaad een megadoos voor een mascara :unamused:

1 like

@Evi-lena Ik zou een Becca highlighter erbij krijgen dus ik baal wel dat ik die niet heb, die testers boeien me niet. Ik heb maandag de klantenservice gemaild want proberen kan altijd, maar nog geen reactie gehad.

1 like

Mijn bestelbedrag was maar €19 dus ik verwacht niks

1 like

Ik kreeg een herentester ipv een damestester, maar die heb ik dan maar weggegeven :’) Wel irritant.

1 like

Ik zou de klantenservice contacteren via Twitter! Ik krijg dan altijd snel reactie en ze zijn over het algemeen behulpzaam bij H&M. Hoop dat je de trui nog krijgt :slight_smile:

1 like

Ja dat kan je dan idd terug vragen via pp. Verkopen is niet handig omdat ik pas in het nieuwe jaar weer in NL ben, dus niemand wil daar zo lang op wachten :yum:

@wompie oh top dankje! Als het zo makkelijk is heb ik eigenlijk geen echte reden om het te houden haha :slightly_frowning_face:

@Boommm het was echt gymshark :sunglasses:

Ik zag het op je instagram indd :wink: Mijne staat nu weer op morgen, het begin van het tijdvak ben ik nog niet thuis, hopelijk ontvang ik 'm alsnog (als ie uberhaupt komt).

Ik hoop het ook! Lang genoeg gewacht nu

1 like

Ik stuur je een berichtje!