Black Friday & Cyber Monday

Heeft iemand zijn bestelling van topshop al binnen? Ik kreeg maandag een mail van topshop dat mijn bestelling verzonden was maar daarna niks meer gehoord en heb dus ook geen track and trace code ontvangen.

Ja ik heb al mijn testers (parfum dingen) een mini mascara van YSL en het extra cadeau was een bodylotion van Hugo Boss. Die Becca highlighter zou dan ook een tester/mini variant zijn en daarnaast nog een extra cadeau bij mij dus die bodylotion. Super raar dat het niet is goed gegaan.

1 like

Ik had 21/11 besteld en kreeg het dinsdag binnen. Wel raar dat je geen track en trace code hebt ontvangen dan
 ik kreeg die de dag nadat het verzonden was.

Nooo volgens gymshark zou mijn bestelling gisteren in mijn brievenbus zijn bezorgd. Nou er ligt dus niks. Iemand ervaring met gymshark of het nut heeft om te bellen of heb ik nu gewoon zeer veel pech

Mijn asos bestelling was gister eindelijk binnen!!

Mijn bestelling van About You kwam eindelijk binnen. Alles weer terug gestuurd, omdat de maten totaal niet kloppen. Alles was te wijd of juist te krap.

Ik had zondag twee broeken besteld, niets meer van gehoord (wel bevestiging), kwam gisteren binnen. Kreeg wel updates van postnl haha, niet van h&m

Ik had ook afgelopen weekend bij h&m besteld en heb vandaag bericht gehad dat het verzonden is!

Hmmm ik heb ze even een mail gestuurd. Het is natuurlijk ook druk bij alle bezorgers door de hoeveelheid bestellingen. Ik hoop dat mijn bestelling snel komt want mijn laatste normale broek is van de week kapot gegaan haha en heb twee spijkerbroeken besteld.

1 like

@Rosalind het is toch gewoon druk door Black Friday? Ws worden eerst al die bestelling afgehandeld en dan ben jij aan de beurt.

Ik heb gister mn bestelling van otherstories opgehaald en alles gaat terug. Is maar beter ook, voel me beetje schuldig door mn hebberigheid

1 like

Ik heb ook verzendbevestiging van asos gekregen en de extra melding dat mijn christmas sweater uitverkocht is.

Ik was gelukkig net thuis gekomen toen de pakketbezorger net ruim 1uur en 15min voorafgaand aan het tijdvak er al was, dus EINDELIJK m’n Gymshark bestelling binnen! Straks eens passen, ben benieuwd! :grin:

6 likes

Ik heb vrijdag bij h&m besteld en had het dinsdag binnen. Komt vast wel goed :slight_smile:

1 like

Pakket wat maandag al is aangemaakt is nog niet eens bij postNL aangekomen
 :frowning:

Eindelijk mijn Beautybay bestelling binnen.

fotosssss

wat heb je allemaal gekocht?

1 like

Ik heb al mijn bestellingen binnen:
Asos, Douglas, Mango, Zalando, &OtherStories.
Vandaag de laatste pakketjes Mango en Zalando ontvangen.
De helft van wat ik besteld heb past niet, dus de schade valt mee.

2 likes

Hoop dat mijn Zalando pakket ook nog een keer gaat binnenkomen, staat al een week lang op ‘wachtend’. Ja ik ben zelf ook wachtend.

1 like

Ik heb een week geleden bij zalando een cadeau voor m’n vriend besteld en die is nog niet eens verzonden. Snap dat het iets langer duurt, maar dit wordt irritant.

Weet iemand met welke bezorgdienst asos werkt?