Black Friday & Cyber Monday

Dit is wel echt om te janken hoor. En hun klantenservice ook. Ik krijg voor de volgende bestelling de verzendkosten vergoed. Ja die kreeg ik al vergoed omdat mijn bestelling veel later is aangekomen. :roll_eyes:

De loafers van &otherstories waren helaas te groot. Ik heb mijn eigen maat besteld, maar zelfs met zooltje floepte ze uit. Ze zagen wel heel mooi uit en de kwaliteit leek ook echt goed.
Ik wil ze toch nog hebben, maar ga liever naar de winkel om te passen.

Hebben er ook mensen bij monki besteld? Ik denk dat ik maar even bij het pick up point ga kijken of er al iets is, het duurt zo lang en op mijn track & trace blijft staan “no shipments found” :woman_shrugging:

Ja ik had bij Monki besteld maar dat is al binnen. Ze geven tussendoor geen informatie helaas en ik kon niet inloggen op de site. Ik kreeg een sms toen ik het mocht ophalen. Vervelend dat je nog niks hebt :pensive:

hmm misschien is het er dan al wel, ik kan me niet herinneren dat ik een telefoonnummer heb opgegeven. Onhandig inderdaad!

ik wacht ook al op een bestelling van 16 nov. vet irritant he

Bij mij stond mijn stories bestelling per ongeluk op Polen :sob: adres verder wel goed alleen land en postcode niet

Ik had leren brogues besteld bij Asos en nu is dat paar te groot. Ga ze terugsturen maar nu moet ik volle prijs betalen voor een paar schoenen. Stom dat ze niet aan ruilen doen.

Ik ga het eens via Twitter proberen. Dank je!

1 like

Wauw! Hoe duur was deze?

Mijn zalando bestelling is eindelijk binnen, na 13 dagen :’)
Alleen jammer dat er maar één trui in zit die ik wil houden - en misschien een bikinitopje maar daarover ben ik nog aan het twijfelen

Mijn zalando bestelling is nog steeds niet verzonden :disappointed:

Gekke vraag misschien, maar ik had op black friday bij de HM besteld, speciaal voor de 20% korting. Maar ik zie nu dat er helemaal geen 20% korting af is gegaan. Ging dat automatisch? Of kan het ermee te maken hebben dat ik wel clubpunten had ingewisseld?

Oh nee ik bedoel de H&M inderdaad :wink: Ja het punt is dat ik in die week daarvoor al wat dingen besteld had, maar toen ik erachter kwam dat het die vrijdag black friday was, dat ik een aantal dingen (plus nieuwe dingen) had besteld. Want dat was toch weer 20% goedkoper dacht ik. Maar nu zie ik dat de dingen die ik eerder die week had besteld net zo duur zijn als de black friday artikelen.

Wellicht door die H&M club code, vaak kan je acties bij de H&M niet combineren daarmee.

Als ik die artikelen nu opzoek, zijn ze net zo duur als op mijn factuur op black friday. Maar misschien is het wat @Boommm zei, dat het komt doordat ik een clubcode heb gebruikt. Heb ik toch niet goed genoeg opgelet tijdens het bestellen helaas .

Ja, het valt allicht te proberen. Bedankt!

1 like

Ik had iets besteld bij Dec.iem, maar heb de producten en briefje met de producten van iemand anders gekregen. Sommige producten zijn hetzelfde als wat ik had besteld, verder bevat het vergelijkbare producten zoals een grote pomp hyaluron zuur. Wat te doen? Ik ben bang dat als ik een berichtje stuur, ik het kan terugsturen (geen idee of dat bij deciem geld gaat kosten) en het weer duizend jaar duurt eer ik mijn eigen bestelling heb…

Ik heb een Gymshark legging besteld maar hij is toch echt te groot. Iemand interesse?
https://eu.gymshark.com/products/gymshark-flex-leggings-steel-blue-marl-evening-navy-blue

Hij is trouwens grijs met zwarte band maar die zag ik even niet meer op de site. Het is een maat S.

Mijn Victoria’s secret bestelling zou vandaag binnenkomen maar volgens dpd was er een laadfout en nu is hij automatisch retour afzender gestuurd :roll_eyes::roll_eyes:

Net contact gehad met VS en ik krijg een nieuw pakketje opgestuurd en behoud de korting. Wel pas op 3 januari… maar goed. Ik wacht in spanning af want het klinkt bijna te mooi om waar te zijn