Black Friday & Cyber Monday

Ah merci. Weet je toevallig ook een manier om op te zoeken of er iets bezorgd wordt vandaag, zonder een T&T code?

Edit: nee dat kan niet. Nvm

Mijn Gymshark is ook binnen. Nu wil ik meer Flex sport bh’s :sunglasses:

Asos pakketje van vrijdag kan ik morgen ophalen, wacht verder nog op pakketje van Asos die ik maandag heb besteld. Daarna is vrijwel alles wel binnen.

ik heb m’n dr martens binnen van Sneakershop, maar ik twijfel. Ze zijn SUPERleuk en zitten natuurlijk hartstikke strak rond m’n voeten. Het is niet omdat ze te klein zijn, maar echt bij de wreef. Het aloude bekende verhaal. Mijn probleem is dat ik vegan dr martens heb besteld en dus geen idee heb of deze hetzelfde uitlopen als gewone dr martens? Heeft iemand hier ervaring met de vegans uitlopen?

Ik wil ze niet terugsturen als ik weet dat ze ok gaan lopen, maar wel als het hetzelfde blijft als dit :’)
Het zijn onderstaande: https://www.drmartens.com/nl/nl/p/23922029

Met de PostNL app kan je toch wel zien welke post je gaat krijgen? Ik weet alleen niet hoe lang vantevoren en of dat ook voor pakketjes geldt, maar je zou even kunnen kijken?

Hoe kun je dat zien zonder T&T? Ik zie alleen waar ik die code moet invullen met mn postcode.

Pakketjes kan niet, alleen brievenbuspost kan je vooraf zien. Maar dat moet je aanvragen en dan krijg je via de post een code om dat te activeren

1 like

Wow ik had mijn dr Martens volgens mij een uurtje na jou besteld en ik had ze maandag al binnen?! Wel via dpd naar een pakketpunt. Gek wel.

Ja vind het ook raar. En ze zijn vandaag dus niet bezorgd. Heb contact opgenomen met asos, zou het wel chill vinden om te weten wanneer ze komen

Heb je niet een mail ontvangen met je order is dispatched? Daarin kun je verder linken naar de vervoerder en zou je in het geval van PostNL die track en trace moeten hebben

Nee ik heb helemaal niks gekregen… en bij de klantenservice kunnen ze niet zien met welke dienst het bezorgd wordt? Beetje raar allemaal.

Ja super vaag zeg. Je zou bijna denken dat het dan nog niet verwerkt/verzonden is, of zeggen zij dat dat dus wel echt gebeurd is? Volgens mij sturen ze het altijd wel met PostNL maar een huisadres. Dpd was nieuw voor mij in elk geval.

Ja via twitter zeggen ze dat hij inderdaad vandaag geleverd moet worden. Maar geloof niet dat ze iets meer dan ik weten,kunnen ook geen T&T geven en zeggen alleen maar dat de emails soms vertraagd zijn en dat het pakket dan wel onderweg is. Als ik aan het eind van de dag nog niks heb weer contact opnemen… das nu toch?:roll_eyes:

Ik weet niet tot hoelaat hun klantenservice open is maar dit is wel het einde van een werkdag ja dus zou lekker bellen.

Heb vandaag eindelijk mijn topshop bestelling binnen.
Twee flared broeken in twee verschillende lengte maten, 30 en 32. Passen beide ook de 32, met mijn winterschoenen met een minie hakje. Alleen met sneakers is hij wel te lang. Hmm ze zijn zo leuk en zitten goed, maar ik heb geen twee broeken nodig…

ik heb 2 dingen bij parfumdreams besteld (aparte bestellingen) en 1 ding is 3 dagen geleden al aangekomen en van het andere kreeg ik ook een mail dat het vertraging had en pas ergens half december zou aankomen :sob:

Lazy sunday morning van Margiela! echt wel dĆ© deal, normaal €119 en dan al afgeprijsd naar 75 en dan nog 10% extra BF korting dus 68 betaald hehe

oh ja in de mail beweerden ze dat er op moment van bestellen al bij stond dat het niet leverbaar was? maar zoiets kan ik me niet herinneren. Kan wel dat ik blind was in de BF vibe

Klopt wat je zegt! echt zo’n toon van you should have been warned, stomme black friday koper dat je bent

maar mijn andere product (Liquid Hair van Wella) heb ik dus wel zonder enig probleem aangekregen eerder deze week

ps welk Margiela parfum bestelde jij?

1 like

ooh ja die is ook echt goed (ben ze allemaal gaan testen in de ici paris) maar idd hold your horses girl

Ik zou dat gewoon even proberen! Zo’n klantenservices hebben meestal wel een speelveld om wat goodies toe te kennen
Je brengt me op ideeƫn trouwens

Oh m’n Levi’s 301 zit echt als gegoten, heel blij mee! Ik ga in de gaten houden of er korting is en er zsm nog 1 halen
Vandaag ook m’n h&m bestelling binnen gekregen: alles gaat terug behalve m’n meest favoriete trui ever van h&m, ik heb 'm inmiddels in 7 kleuren haha maar het is zo’n heerlijk model, deze:

En m’n Clark’s zijn vandaag pas verzonden, hopelijk komen ze morgen. daarna is alles binnen! Duurt lang maar ja was te verwachten, 't heeft geen haast