Black Friday & Cyber Monday

Ugh, mijn Asos bestelling zou morgen aankomen, is het verlaat naar maandag :roll_eyes: dan ben ik natuurlijk niet thuis. Het is dan ook nog een vrij groot pakket, waardoor ze het opgesplitst hebben in vier (!) delen. Ik ga me zo schamen als ik dat bij de buren moet ophalen

Ik heb een mail gekregen dat mijn zara bestelling morgen arriveert (als postnl meewerkt natuurlijk). EindelijK!

Ja de mijne liepen best uit! Voornamelijk bij de wreef

:sob::sob::crossed_fingers: really??! dat is best een opluchting, want precies waar hij bij mij zo strak zit. Op de aanhechting van de voorkant met de tong (zo noem je dat toch) en einde veters zeg maar? Dit geeft me dan weer hoop, want ik weet zeker dat ik niet een maat groter moet wamt mn tenen zijn perfect. Hij zit nu vooral heel strak rond de bovenkant van m’n voet.

Was dat bij jou ook zoals ik het beschrijf? Sorry voor de vraag naar dubbele bevestiging, maar ik twijfel zo erg omdat het de vegans zijn. Als het de leren waren wist ik 100% zeker dat het niet uitmaakte dat ze zo strak waren.

Ja! Heb ze wel echt heel erg moeten inlopen in de zin dat ik ze de eerste dag maar een half uurtje aankon omdat ik het gevoel had dat mn tenen afknelden, maar ze zitten nu perfect!

1 like

Eindelijk mijn zara bestelling binnen. En ik kan 75% weer terugsturen. Zo zonde. En ben een beetje boos want ze hebben de verkeerde maten erin gedaan. Helaas hebben ze die niet meer op de webshop.

Beetje teleurgesteld.

1 like

wat dom ja. dat slaatvtoch nergens op om andere maten er in te doen dan je besteld hebt. Raar

Dit is wel echt om te janken hoor. En hun klantenservice ook. Ik krijg voor de volgende bestelling de verzendkosten vergoed. Ja die kreeg ik al vergoed omdat mijn bestelling veel later is aangekomen. :roll_eyes:

De loafers van &otherstories waren helaas te groot. Ik heb mijn eigen maat besteld, maar zelfs met zooltje floepte ze uit. Ze zagen wel heel mooi uit en de kwaliteit leek ook echt goed.
Ik wil ze toch nog hebben, maar ga liever naar de winkel om te passen.

Hebben er ook mensen bij monki besteld? Ik denk dat ik maar even bij het pick up point ga kijken of er al iets is, het duurt zo lang en op mijn track & trace blijft staan “no shipments found” :woman_shrugging:

Ja ik had bij Monki besteld maar dat is al binnen. Ze geven tussendoor geen informatie helaas en ik kon niet inloggen op de site. Ik kreeg een sms toen ik het mocht ophalen. Vervelend dat je nog niks hebt :pensive:

hmm misschien is het er dan al wel, ik kan me niet herinneren dat ik een telefoonnummer heb opgegeven. Onhandig inderdaad!

ik wacht ook al op een bestelling van 16 nov. vet irritant he

Bij mij stond mijn stories bestelling per ongeluk op Polen :sob: adres verder wel goed alleen land en postcode niet

Ik had leren brogues besteld bij Asos en nu is dat paar te groot. Ga ze terugsturen maar nu moet ik volle prijs betalen voor een paar schoenen. Stom dat ze niet aan ruilen doen.

Ik ga het eens via Twitter proberen. Dank je!

1 like

Wauw! Hoe duur was deze?

Mijn zalando bestelling is eindelijk binnen, na 13 dagen :’)
Alleen jammer dat er maar één trui in zit die ik wil houden - en misschien een bikinitopje maar daarover ben ik nog aan het twijfelen

Mijn zalando bestelling is nog steeds niet verzonden :disappointed:

Gekke vraag misschien, maar ik had op black friday bij de HM besteld, speciaal voor de 20% korting. Maar ik zie nu dat er helemaal geen 20% korting af is gegaan. Ging dat automatisch? Of kan het ermee te maken hebben dat ik wel clubpunten had ingewisseld?