Black Friday & Cyber Monday

Oh nee ik bedoel de H&M inderdaad :wink: Ja het punt is dat ik in die week daarvoor al wat dingen besteld had, maar toen ik erachter kwam dat het die vrijdag black friday was, dat ik een aantal dingen (plus nieuwe dingen) had besteld. Want dat was toch weer 20% goedkoper dacht ik. Maar nu zie ik dat de dingen die ik eerder die week had besteld net zo duur zijn als de black friday artikelen.

Wellicht door die H&M club code, vaak kan je acties bij de H&M niet combineren daarmee.

Als ik die artikelen nu opzoek, zijn ze net zo duur als op mijn factuur op black friday. Maar misschien is het wat @Boommm zei, dat het komt doordat ik een clubcode heb gebruikt. Heb ik toch niet goed genoeg opgelet tijdens het bestellen helaas .

Ja, het valt allicht te proberen. Bedankt!

1 like

Ik had iets besteld bij Dec.iem, maar heb de producten en briefje met de producten van iemand anders gekregen. Sommige producten zijn hetzelfde als wat ik had besteld, verder bevat het vergelijkbare producten zoals een grote pomp hyaluron zuur. Wat te doen? Ik ben bang dat als ik een berichtje stuur, ik het kan terugsturen (geen idee of dat bij deciem geld gaat kosten) en het weer duizend jaar duurt eer ik mijn eigen bestelling heb…

Ik heb een Gymshark legging besteld maar hij is toch echt te groot. Iemand interesse?
https://eu.gymshark.com/products/gymshark-flex-leggings-steel-blue-marl-evening-navy-blue

Hij is trouwens grijs met zwarte band maar die zag ik even niet meer op de site. Het is een maat S.

Mijn Victoria’s secret bestelling zou vandaag binnenkomen maar volgens dpd was er een laadfout en nu is hij automatisch retour afzender gestuurd :roll_eyes::roll_eyes:

Net contact gehad met VS en ik krijg een nieuw pakketje opgestuurd en behoud de korting. Wel pas op 3 januari… maar goed. Ik wacht in spanning af want het klinkt bijna te mooi om waar te zijn

Ja ik! Wat wil je ervoor hebben?

33 incl verzenden?

Mijn beautybay bestelling is nog steeds niet binnen :sob:

ik heb ook een gymshark legging in de aanbieding, ook te groot.
heb er 24 euro voor betaald, het is deze in maat S: https://eu.gymshark.com/collections/bottoms/products/gymshark-fit-leggings-charcoal-dusky-pink

Als ik alles van te grote leggings lees ben ik echt blij dat ik de kleinste genomen heb :’) Morgen mag ik ze eindelijk uitpakken!!! (had het gekocht voor sinterklaas)

1 like

Ja ik had er 2 in XS besteld en 1 in S dus zit niet met lege handen gelukkig! Veel plezier met uitpakken!

1 like

Ja nouja ik had 2 xs en die waren (net) te klein en s te groot? :thinking: zelfde met de tops.
heb ook alles gewoon terug moeten sturen :frowning:

arme jij :’(

Hahaha first world problems I know :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Haha ja ik baal ook echt, ook mega lang op pakketje moet wachten. Hopelijk na kerst weer sale dan ga ik het nog maar eens proberen. Veel plezier met uitpakken, hopelijk zitten ze bij jou wel goed :wink:

1 like

Als het niet goed zit dan doe ik wel alsof. Ik heb niet voor niets zo lang gewacht :muscle:t2:

1 like

dat is idd balen. Wat had je besteld? Kunnen ze t niet opnieuw verzenden

Even een upje, zouden mediamarkt en BCC dit jaar ook weer leuke acties hebben?
Heb een vriezer en droger nodig.